מבחן פלאש במחשב

תלתל

משתמש מקצוען
D I G I T A L
שלום לכולם!
אני חדשה בפורום הזה אך לא בפרוג,
אני מלמדת מולטימדיה-פלאש וDW
אשמח לעזור ולהיעזר ולהיות בקשר.
רציתי לשאול על מבחן בפלאש במחשב- סיום מחצית, האם לתת להם תרגיל מורכב מהנושאים הנלמדים והם יצטרכו לחקות ולבצע במחשב או לתת הוראות לתרגיל והם יבצעו לבד על המחשב,
חשבתי על רעיון כגון שיבנו בית וילד עם אנימציה פנימית, הילד צועד לכיון הבית (מסלול) כוכבים מאירים בשמים (MC) ועוד
אם יש לכם עוד רעיונות אשמח לשמוע
תודה לכולם.
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני חושבת שיותר אפקטיבי לתת לתלמידים לחקור איך נוצרה האנימציה ולא הוראות 123...
כמו"כ אצלנו כשלמדתי המורה נתנה לבנות מיני אתר. (בשיטה שהזכרתי)
להשתדל לשלב כמה שיותר כלים ואפקטים שימושיים ביומיום.

השיטה של החקירה טובה מכמה סיבות אח"כ יהיה יותר קל להבין איך נוצרה אנימציה ולחקות
כמו"כ יש דברים שיש כמה שיטות לעשות ולכל אחד יש את הדרך היותר קלה.
אז למה לא?

בהצלחה!
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תלתל, רק תקלי עליהן כי אמרתי לך שהן בפרויקט גדול עכשיו...
 

תלתל

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני חושבת שיותר אפקטיבי לתת לתלמידים לחקור איך נוצרה האנימציה ולא הוראות 123...

אכן את צודקת, אך את זה אני נותנת בש.ב. במבחן אין עניין להקשות אלא לראות אם התלמידה יודעת את החומר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה