מאחורי הקלעים-חשיפה בלעדית!

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
כל מי שעבר בחודשיים האחרונים ברחוב שרי ישראל פינת יפו בעיר הקודש תובב"א לא יכל לפספס את קמפיין הפרסום הענק שנמרח על כל חלונות החנויות החדשות שעומדות להפתח שם בפרויקט החדש. בוודאי גם אתם שמתם לב למוטיב שעבר שם בין כל הפרסומות בלי לפספס, קורץ ווזועק "אל תלכו! תכף תכף אנחנו פותחים".
כתבנו לענייני אוכל הצליח לשים יד (אפרופו חשיפת מסמכים סודיים) על הפרוטוקולים מישיבת צוות הפרסום בהגית הקמפיין המבריק. הנה לפניכים חלק קטן שכבר הותר לפרסום:
כדי למנוע אי נעימות, נגדיר מראש את המשתתפים וכל קשר בינם לבין המציאות על אחריות הקורא בלבד. ט.ל.ח
דודו, איציק, שלומי ונדב. צוות קופרייטרים מוכשרים שיושבים לסיעור מוחות משותף.
דודו: "חברה אין זמן לדיבורים, תוך שבועיים הקמפיין צריך להיות באוויר, יאאלה מה הקונספט המרכזי?"
שלומי: " תקשיב, אני חושב שהדגש צריך להיות לשכנע אנשים לא לברוח. הרי מאז שהשלטים נתלים ועד הפתיחה של החנויות יכולים לעבוד גם ארבעה חודשים. עכשיו לך תשכנע אנשים לחזור לשם אחרי שהתיאשו כבר".
נדב: "נשים תמונות של אוכל. אנשים ילקקו את האצבעות ולא יזוזו עד הפתיחה"
"לא מספיק" פסק דודו "שלומי צודק. צריך להבהיר לעוברים ושבים שזה לא יקח הרבה זמן. ענין של פינישים אחרונים וגומרים, הרי מה יגרום להם לעבור שם שוב אם לא שהבטחנו להם שהנה הפיצה יוצאת מהתנור?? איציק?"
איציק התנער "כן כן, אני אתכם. אני בסלוגנים חזק יותר...זה עכשיו?"
"כן" הנהן שלומי "דודו כבר הבריק על הפיצה, משהו כמו 'הנה המגש כבר יוצא מהתנור' דודו. שארף"
"ובוויזואל תמונה של פיצה, נכון?" מוודא נדב
"בטח" דודו, "וככה אנחנו מעבירים לעצמנו את כל קהל הלקוחות מה...אההם...מ...נו...מכל העיר! לעבור שם באזור..."
"היי," קופץ שלומי "זה ליד התחנה מרכזית נראה לי. מצוין. זה ישכנע אנשים לבוא לשם (לתחנה א.א). אולי נקבל אחוזים ממנהלי התחנה מרכזית? תוך חודש המכירות שם קופצות..."
"חכה" קופץ נדב " נראה לי גם הרכבת הקלה עוברת שם באזור, רוצה לעדכן את סיטיפס שיתגברו את הקווים?"
"ויש שם גם המון משרדים" ממשיך דודו בידענות "אולי עכשיו יבואו להם יותר לקוחות. תראו מה זה, כמה חנויות אוכל במקום אחד וכל העסקים שם פורחים!"
וכל השאר הסטוריה...
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לי זה הרגיש קצת כמו מסכנים שמתחננים על נפשם.
דמיינו את זה רגע,
אנשים נכנסים, בוחרים תפריט, מחכים בתור, מתייאשים ו---יוצאים.
העובד:
"רגע, רגע, חכו!
אני כבר מכין עוד צ'יפס, כבר מוציא ת'פיצה מהתנור, כבר נותן לכם..."
אתם לא חושבים ככה?
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מעניין מה שאת מרגישה.
דווקא עושה לי רושם מגרה בהחלט: יש למה לצפות. אנחנו מבשלים לכם משהו טעיםםםם.
 

רותי לב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
גם אותי זה מאד מגרה,
אני גרה ממש קרוב לתחנה הזו וכל פעם ממחדש אני בטוחה שהנה הנה זה נפתח...
 

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
זה העניין!
התמונות מגרות. חנות אוכל זה סתם דבר מגרה,
אז למה צריך להחזיק אותנו באזניים שלא נלך??? ממה הם פוחדים?
מספיר ריח טוב של פיצה וכולם באים...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
למה את קוראת לזה 'להחזיק באוזניים'?
מדובר במתחם קניות חדש. נכון? הם עדיין בשלבי התארגנות, נכון? נפתחים עכשיו באזור עוד הרבה הרבה מרכזי קניות (כדורי, תנובה), צריך סיבה טובה להשאר בתודעה. להמשיך לחשוב על המקום ובמקביל, שיהיה מספיק זמן להתארגן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה