חרבות ברזל לראשונה! התובע בהאג מבקש לעצור את ראש הממשלה.

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
רשת CNN: בית הדין הבין לאומי מתכנן להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה נתניהו ומנהיג חמאס יחיא סינוואר.
בית הדין הבינלאומי בהאג הוציא צווי מעצר לסינוואר ונתניהו (ערוץ 12)
 

efrarush

משתמש מקצוען
גורם מדיני על כוונת בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה ושר הביטחון: "ההיסטוריה חוזרת. שוב העולם מפנה את גבו ליהודים, כמו בשואה. מדובר בשפל מוסרי שלא היה כמותו, ששם בשורה אחת מנהיגים של מדינה דמוקרטית ונורמטיבית עם רוצחים שפלים כמו חמאס".
 

efrarush

משתמש מקצוען
לפיד תוקף את הממשלה על ההחלטה בהאג: זה אסון מדיני וערכי. לא נקבל השוואה בין מנהיגנו לבין מנהיגי חמאס. זה כישלון מדיני נורא. אני מתריע כבר חודשים שאין עשייה מדינית. מצפה שהקונגרס יתכנס ויוציא גינוי. (דיקלה אהרון)
 

efrarush

משתמש מקצוען
יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: "מדינת ישראל יצאה למלחמה הצודקת ביותר, לאחר טבח שביצע ארגון טרור באזרחיה. מדינת ישראל נלחמת באופן המוסרי ביותר בהיסטוריה, תוך הקפדה על החוק הבינלאומי. ולמדינת ישראל מערכת משפט עצמאית וחזקה. הצבת מנהיגי מדינה שיצאה לקרב הגנה על אזרחיה, באותה השורה עם טרוריסטים צמאי דם - היא עיוורון מוסרי ופגיעה בחובתה ויכולתה להגן על אזרחיה. קבלת עמדת התובע, תהיה פשע היסטורי שלא ימחה."
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הבהרה של רויטרס:
התובע הראשי של בית הדין הפלילי הבין-לאומי לא ביקש להוציא צווי מעצר נגד נתניהו וגלנט,
אלא אמר כי יש "בסיס סביר" להאמין שהם נושאים באחריות לפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות
(אסף רוזנצווייג)
 

efrarush

משתמש מקצוען
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: כזה מופע של צביעות ושנאת יהודים כמו של בית הדין בהאג לא ראינו מאז הפרופגנדה הנאצית. גם הנאצים דיברו בשם ה״מוסר״ גם אז לא היה שם כלום מלבד אנטישמיות טובה וישנה כמו שחווינו בכל הדורות. שונאי ישראל באים והולכים, נצח ישראל לא ישקר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה