דרוש מידע למבינות בסכסוכים באלי אקספרס - אנא, עזרתכן.

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פתחתי מחלוקת על מטען נוקיה שהפסיק לעבוד. הפלאפון כבר בשימוש..
וזו תשובתם:
אתם צריכים להחזיר את הזמנתכם (עם פרטי מעקב) בתוך 9 יממות 17 שעה 5 דקה 20 שניותאם לא תחזירו את ההזמנה שלכם עד למועד האחרון, התשלום ישוחרר למוכר.

איך אני מתקדמת עם זה?

אין אפשרות שאני רואה לענות למוכר ע"כ.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
חשבתי שאוכל לעזור לך, אבל מעולם לא החזרתי חבילה, תמיד פתחתי סכסוכים על חבילות שלא הגיעו,
למשל לפני חודש וחצי עשיתי 23 הזמנות, 3 מתוכן פתחתי עליהן סכסוכים כי פשוט נעלמו בדרך...
 

stbar

משתמש מקצוען
חשבתי שאוכל לעזור לך, אבל מעולם לא החזרתי חבילה, תמיד פתחתי סכסוכים על חבילות שלא הגיעו,
למשל לפני חודש וחצי עשיתי 23 הזמנות, 3 מתוכן פתחתי עליהן סכסוכים כי פשוט נעלמו בדרך...
אם עבר זמן מאז שהייתי אמורה לקבל את החבילה אבל עבר זמן של הסכסוך גם כן,
יש לי מה לעשות? זה בגלל הקורונה לא הלכנו לדואר..
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בחרתי בשני. return goods

אז בחרת את האופציה של החזרת הפריט.
כך שבעצם כרגע את בבעיה. הם הבינו שאת רוצה להחזיר את הפריט ולהזדכות.
להבא, האופציה של רפאונד אונלי, זה אופציה של החזרת הכסף או חלקו, בלי להחזיר את המוצר.

כרגע, לדעתי תפני לשרות לקוחות של עלי אקספרס ותסבירי שטעית ואין לך דרך להחזיר בזמן כל כך קצר, ושההחזרה יקרה, ותבקשי שיפתחו לך סכסוך חדש.

בכללי, ברוב המקרים, לא ממליצה להחזיר מוצרים לסין, הם הרבה פעמים אובדים בדרך, והמוכר תמיד יכול לטעון שלא קיבל גם אם חזר אליו...
ההחזרות גם יקרות ולא משתלמות בדרך כלל.
 

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אז בחרת את האופציה של החזרת הפריט.
כך שבעצם כרגע את בבעיה. הם הבינו שאת רוצה להחזיר את הפריט ולהזדכות.
להבא, האופציה של רפאונד אונלי, זה אופציה של החזרת הכסף או חלקו, בלי להחזיר את המוצר.

כרגע, לדעתי תפני לשרות לקוחות של עלי אקספרס ותסבירי שטעית ואין לך דרך להחזיר בזמן כל כך קצר, ושההחזרה יקרה, ותבקשי שיפתחו לך סכסוך חדש.

בכללי, ברוב המקרים, לא ממליצה להחזיר מוצרים לסין, הם הרבה פעמים אובדים בדרך, והמוכר תמיד יכול לטעון שלא קיבל גם אם חזר אליו...
ההחזרות גם יקרות ולא משתלמות בדרך כלל.
לכן אני לא רוצה להחזיר...
אז ממש תודה.
איך אני פונה לשירות לקוחות?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לכן אני לא רוצה להחזיר...
אז ממש תודה.
איך אני פונה לשירות לקוחות?

בכללי, ממליצה לך לקרוא את הטיפ שלי כאן באתר על סכסוכים
משו עתיק אבל עשוי להיות לך יעיל.
את פונה למעלה בשמאל בדף הבית בכפתור "עזרה" ואז "שירות לקוחות"
תתכונני להציק לאווה, עד שתביא לך נציג אנושי ;)
 

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בכללי, ממליצה לך לקרוא את הטיפ שלי כאן באתר על סכסוכים
משו עתיק אבל עשוי להיות לך יעיל.
את פונה למעלה בשמאל בדף הבית בכפתור "עזרה" ואז "שירות לקוחות"
תתכונני להציק לאווה, עד שתביא לך נציג אנושי ;)
תודה לך.
מה לבחור בשרות לקוחות?
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אם עבר זמן מאז שהייתי אמורה לקבל את החבילה אבל עבר זמן של הסכסוך גם כן,
יש לי מה לעשות? זה בגלל הקורונה לא הלכנו לדואר..

תנסי לפנות לשירות הלקוחות של עליאקספרס,
וסתם ככה, טיפ להבא, כל הזמן מהרגע שאני מזמינה עד הרגע שאני מקבלת, פתוח אצלי דפדפן של מעקב אחרי החבילות, וברגע שמגיע, אני או מבקשת שליח (עידן הקורונה) או הולכת בעצמי לקחת את החבילות.

אבל, בעיקרון, אולי, אני חושבת עכשיו, תנסי ליצור קשר עם המוכר בעצמו, ותראי מה יש לו לומר.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המוכר כותב לי:
Hello again friend, if the charger is broken, we can send an extra charger with your new order, is it OK?

or we can refund 2USD for it


מה הכוונה?? אני רוצה מטען חדש תקין ואולי גם פיצוי...

פיצוי?
יו. הגזמת...
אל תתקשרי עם המוכר. אלא עם שרות הלקוחות.
 

שושנית100

משתמש מקצוען
המוכר כותב לי:
Hello again friend, if the charger is broken, we can send an extra charger with your new order, is it OK?
or we can refund 2USD for it
מה הכוונה?? אני רוצה מטען חדש תקין ואולי גם פיצוי...
אם את מתכוונת להזמין עוד מכשיר
אז תוכלי לקבל שם 2 מטענים
כך עשיתי וקיבלתי 2 מטענים
זה היה כי פתחתי תלונה באיחור ולא יכולתי לקבל החזר.

או שתתעקשי עם שרות הלקוחות של אלי אקספרס
ותסבירי שאת לא יכולה לשלוח את המטען
אלא צריכה לקבל זיכוי , ומשמעותי, תרשמי סכום.
 

בובת חרסינה

משתמש צעיר
אם אישרתי קבלת משלוח בטעות- אני יכולה לבטל או שזה רק לפנות למוכר?

ומה עושים אם חבילה לא הגיעה, עבר גם תאריך ההגנה , פתחתי מחלוקת והמוכר מתעקש "שאלך לדואר לבדוק אןלי הגיע"- לא נותן לי החזר כספי... מה עושים?

ויש לי גם הרבה מוצרים שלא הגיעו ואלי אקספרס לא נותן לי לפתוח מחלוקת כי לפי הרישום שלהם המוצרים בדרך- ומדובר במוצרים שכבר פג תוקף תאריך קבלת משלוח...
 

יופי יופי

משתמש רשום
היי,
קופצת על האשכול
הזמנתי משאבת חלב מעליאקספרס וזה הגיע די מהר יחסית
אבל זה פשוט לא עובד לוחצת על הכפתור וזה מהבהב ונכבה
יש לי בדיוק כזה בבית ישן שהזמנתי ועובד מעולה
מה לעשות? כבר התבלבלתי...
לפנות לשירות לקוחות / למוכר .
למי יש ניסיון?
אשמח לתגובות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה