עשרים ושתים
משתמש מקצוען
כל תקלה הפתרון שלה מתחיל בבידוד מה גורם לתקלה עד שאתה מגיע לפתרון
השלב הראשון בVPN לדעת האם התקלה אצל הלקוח או בשרת כשאתה בודק אצלך ועובד אז אתה יכול להמשיך ולראות מה מפריע ללקוח אם אצלי היה נטפרי הייתי צריך להתקשר שיפתחו לי VPN ללקוח ההוא ואין לי את הזמן לזה
לגבי התקלה השניה כל תקלה לא מוכרת מהווה אתגר הדרך שלי למצוא פתרון הוא לחפש את התקלה בגוגל אני פותח איזה 30 אתרים ועובר עליהם בזריזות לקבל כיוון, להמתין עכשיו שיפתחו לי 30 אתרים זה לא יעיל.
אגב הפתרון היה בסוךף שאיזה תהליך שקראו לו challenge היה עושה את הצפצופים הסרתי את התוכנה שהריצה אותה והשקט חזר.
השלב הראשון בVPN לדעת האם התקלה אצל הלקוח או בשרת כשאתה בודק אצלך ועובד אז אתה יכול להמשיך ולראות מה מפריע ללקוח אם אצלי היה נטפרי הייתי צריך להתקשר שיפתחו לי VPN ללקוח ההוא ואין לי את הזמן לזה
לגבי התקלה השניה כל תקלה לא מוכרת מהווה אתגר הדרך שלי למצוא פתרון הוא לחפש את התקלה בגוגל אני פותח איזה 30 אתרים ועובר עליהם בזריזות לקבל כיוון, להמתין עכשיו שיפתחו לי 30 אתרים זה לא יעיל.
אגב הפתרון היה בסוךף שאיזה תהליך שקראו לו challenge היה עושה את הצפצופים הסרתי את התוכנה שהריצה אותה והשקט חזר.