מחיר למשתכן לזוכי מחיר למשתכן שזכו ע"י המתנה בתור, כמה בתור התקדמתם?????

טקטית

משתמש פעיל
ברור שהיום יהיה הרבה פחות ביטולים.
יותר מצוי שאנשים ימכרו את זכאותם משיוותרו עליה.
(שמעתי ממשפחה שזכתה ברשות השידור שהציעו לקנות ממנה את הזכאות בלמעלה ממליון)
 

יוסף גומז

משתמש חדש
יש למישהו מושג איך מחשבים את בני המקום? למשל בהגרלה שבה יש 20 דירות לבן המקום מתוך 60 דירות סה"כ ואני במקום ה 61 [מחוץ לזכיה] יתכן שדירות 40 - 60 הם לבני המקום ועל ידי ביטול אחד הזוכים שאינם מבני המקום, ארד למקום ה 40, או שזה עובד אחרת, אשמח אם מישהו שיש לו מושג יעשה לי סדר. [נפק"מ שבדרך כלל הדירות האחרונות הם יקרות יחסית]
 

עולם כמנהגו נוהג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מה אתם אומרים יש לזה סיכוי בסוף.... יש בהגרלה 119 דירות ואנחנו 457בהמתנה לזכיה לבחירת דירה (התקדמנו כבר כמ100 מקומות...)
 

קבצים מצורפים

  • ריאלי...PNG
    ריאלי...PNG
    KB 6.3 · צפיות: 17

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
מה אתם אומרים יש לזה סיכוי בסוף.... יש בהגרלה 119 דירות ואנחנו 457בהמתנה לזכיה לבחירת דירה (התקדמנו כבר כמ100 מקומות...)
לכאורה אין כמעט סיכוי. זהו פרוייקט משתלם במיוחד, ולא צפויים ביטולים רבים מדי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה