דרוש מידע לונה פארק די סיטי- מגיק קאס- ירכא המלצה לילדים בגילאי 7-8

בן מאיר

משתמש פעיל
מה הכי מומלץ לילדים בגיל זה? האם מקום כשר לילדים חרדים? האם מגיק קאס שווה לילדים בגיל זה?
נודה להמלצותיכם
 
ירכא - מדהים לגיל. גם במתקנים וגם במתחם הטיפוס. לא יקר ואפשר למלא שעות בכיף. אם מגיעים על הבוקר ממש - נהנים משעות יחסית ריקות ותורות קצרצרים.
מג'יק קס - לפחות גיל 10 ומעלה, כדי שיהיה שווה את העלות. כניסה יקרה. מתקנים אטרקטיביים מאוד למבוגרים (לא פחדנים). לילדים ההיצע די דל. וכל המתקנים המשלימים- סימולטורים וכו' זה בתוספת תשלום משמעותי. גם למבוגרים אין המון מה לעשות אבל ממילא אי אפשר מרוב בחילה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה