כללי לא מתייאשת - מיתוג עצמי, צריכה עזרה מה הכיוון..

תמר גולד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שלום חברים.
תודה על התגובות פעם קודמת.
שיניתי קצת סגנון בעקבות הביקורות שלכם.
א) איזה כיוון ללכת?
ב) המלצות על שיפורים וכו'..
כמובן ששום דבר לא סופי, וצריכה לשנות פונטים וכו'..
אבל על מה לעבוד??
תודה רבה
אשמח לכל תגובה.
 

קבצים מצורפים

  • חדשש.JPG
    חדשש.JPG
    KB 76.1 · צפיות: 14

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
הברוש מתוק מדבש מצלצל במיוחד.
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
הטרנד, פרסום שרואים, עם ה"עין" מעליו, הכי טוב.
אבל רק במידה שאת מחליפה לפונט אחר (לא חינמי), זה ממש מוזיל, וחבל.
הברוש ילדותי, ולא משדר כלום.
 

yochi000

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אני הייתי מציעה לך בשלב זה לא למתג את עצמך.
בשביל מה?
אני מכירה מעצבי-על שאין להם כל מיתוג עצמי.
הלוגו שלך הוא כרטיס הביקור שלך, וכרגע הוא לא משדר את מה שאת צריכה לשדר.
 

yochi000

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
את צריכה לשדר מקצועיות, וכרגע הוא לא כזה.
הטיפוגרפיה לא טובה, הצבעוניות, הפונט. וגם הסלוגן לא משהו.

טיפוגרפיה טובה היא אמנות. קשה מאוד להגיד קחי פונט איקס, בצבע וואי, עם אייקון זד.
זה בד״כ אמנות של שילוב כוללני שיוצר את הטיפוגרפיה המושלמת.

מה שהייתי מציעה לך, זה לחפש ברשת לוגואים של מעצבים / חברות פרסום ולנסות ללמוד מה ואיך לעשות אותו הכי נכון והכי מקצועי.
 

תמר גולד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כמובן שלא עבדתי עדיין על הטיפוגרפיה, והפונטים וכו...
אני רק שואלת בשלב זה לאיזה כיוון ללכת??? ואז אתחיל לעבוד...
 

hagit

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אני הייתי הולכת על כייון הברוש...כביכול משדר "מעל כולם" אבל צריך עוד הרבה עבודה גם טיפוגרפית וגם עיצובית.. כרגע ניראה לוגו חובבני...חייב עוד ליטושים אבל הכיוון של השם מעוטלנ
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אהבתי במיוחד את הלוגו עם העין, הייתי משאיר אותו כלוגו בלי תוספת של כיתוב בכלל. זה יכול להיות ייחודי מאד (אני מדמיין לעצמי מישהו מביט במודעה שעיצבתם ושואל מי זה העין הזה, איזה משרד פרסום?).
בנוגע לביקורת, אחת הכללים החשובים בגרפיקה זה לדעת להתייחס נכון לביקורת: חשוב לשמוע ביקורת, לחפש את המסר העיקרי, לא לקחת אישי, ולא להתייחס לביקורת אישית.




.
 

תמר גולד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תודה רבה על כל התגובות. (אשמח לעוד חוות דעת..אני עדיין קצת מתלבטת על מה לעבוד)
כמובן שאני לא לוקחת אישי!!
אני אוהבת ביקורת, זה דבר בונה וזה בסדר גמור!!
בכללי ממש עזרתם לי לכיוון.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אגיד לך מה.
כדי שתוכלי להוציא משהו מושלם את חייבת להתמקד.
אז לא אמרתי לך לפנות לאסטרטגיה ולשלם הון,
אבל כן לנסות להבין מה את נותנת, מי את, מה השם שלך.
ברגע שתדעי, לא תצטרכי להתפזר.
יהיה לך ברור יותר מה את אמורה לשדר ומה להציג בלוגו.
כאן את נותנת כיוונים בכמה אזורים, וזה מרחיק אותך.
יש מצב שתבחרי אחד מהם, אבל לא תוכלי ללטש טוב כל עוד אין לך אמירה.
לפני שאת יושבת על לוגו את חייבת לדעתמה את רוצה לומר ללקוחות שלך.
מה מיוחד בך?
במה את טובה במיוחד?
מה את רוצה לומר להם?
תשלימי את המשפט: כדאי לך לבוא דווקא אליי כי אני מאד טובה בתחום של____________.
בקיצור, אם את זורמת איתי, את יכולה לכתוב לי פה או באישי שכנוע.
נניח את עומדת עכשיו מולי ואני צריכה גרפיקאית. איך את משכנעת אותי לבוא דווקא אלייך?
 

תמר גולד

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
צודקת! אני כעת הולכת לכיוון של התמקדות..
ראשית ירדתי מהשם ברוש.
יש כבר כזה שם..משהוא שלח לי.
שנית אני בעיקר מתמקדת במיתוג ,פרסומות לעסקים וכד'..
התחלתי לעבוד על כיוון העין. כשאגמור אעלה ..
אני רוצה להדגיש את הרעיון שתפרסמי דרכי אנשים יראו שזה מיוחד..וכו'.
הרעיון עדיין בגיבוש.
 

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
משהו כזה רק צריך לעבד את זה כמובן

אם הולכים על הברוש, ה-r, יכולה להיות הגזע של העץ...
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם.png
    KB 21.9 · צפיות: 9

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ברוש ,אבל הסלוגן לא מצתלצל טוב אנשים לא אוהבים להיות מובלים(עם נקודה ב ו באמצע) אלא מובלים... לכן הייתי רושמת לגעת בראש! וזהו. או להגיע לצמרת או משהוא בסגנון
והפונט צריך יותר חוזק היתי ממחליפה לפונט יותר מרובע לא עגלגל אבל הרעיון מושלם1 בהצלחה אולי תנסי ברוש אחר שמראה יותר יציבות?..
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
משהו כזה..
 

קבצים מצורפים

  • ברש.jpg
    1.1 MB · צפיות: 8

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לדעתי העין ללא כיתוב לא מוצלחת. הפרסום היחיד שלך בתור מעצבת הוא על המודעות! עין לבד זה לא שם שאפשר לחפש בו את האתר שלך. אהבתי את השם ברוש, רק לדעתי עדיף בעברית בפרט במגזר שלנו. אולי עדיף הברוש. מה שבטוח פירסום לדעתי לא הולם אותך זה קשור יותר למשרדי פרסום שנותנים שירות כולל. אם את נעולה על העין, שזה רעיון יפה למודעה, תמצאי שם מחוץ לקופסה שילווה את העין. בקיצור הרבה יותר ממה שאת צריכה לחשבן כרטיס ביקור - את צריכה לחשבן את המילה שיראו במודעה.
אם את מעצבת את המילה טרנד לי העין, תעצבי אותה ליד העין כמו שתשימי אותה במודעה, ובכרטיס אל תכתבי מתחת סלוגן - אלא רק מי את כגון.. עיצוב גרפי וכו'
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י תמר גולד;2033415:
שלום חברים.
תודה על התגובות פעם קודמת.
שיניתי קצת סגנון בעקבות הביקורות שלכם.
א) איזה כיוון ללכת?
ב) המלצות על שיפורים וכו'..
כמובן ששום דבר לא סופי, וצריכה לשנות פונטים וכו'..
אבל על מה לעבוד??
תודה רבה
אשמח לכל תגובה.
טרנד.
מכובד, משכנע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה