דיגיטל כתיבת תוכן לאתר- תמחור

ציפי כאן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
שלום,
אשמח אם תוכלו לשתף מהתחום
מה טווח המחירים על כתיבת תוכן לאתר
מאד יעזור לי
תודה רבה
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בין 1500 ל2500 לאתר סטנדרטי בממוצע.
(בכל אופן, אלו המחירים שלי).
 

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
בין 1500 ל2500 לאתר סטנדרטי בממוצע.
(בכל אופן, אלו המחירים שלי).

אתר תדמית סטנדרטי, עם קיט התוצרים הבסיסי של דף הבית, אודות, השירותים שלנו, קצת בלה בלה, צור קשר ודף תודה - זה באמת טווח המחירים שידוע לי
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
קצת בלה בלה
קצת בלה בלה- מיותר באתר.
כל תוכן שנכתב אמור לשרת את האתר מבחינה שיווקית.
כך שבלה בלה ללא חשיבה אסטרטגית מוקדמת- פשוט מיותר.

אתר בייסיק כמו שכתבתם ללא מאמרים- אלו המחירים.
מאמרים מעלים את המחיר וכן תחזוק.

רוב האתרים היום אמורים לספק חלון ראוה של העסק, בתמציתיות, ולא נועדו למריחת זמן.
כי לקוח מסתכל באתר כדי להשיג בשורה התחתונה את המידע שהוא צריך, ולא צריך הצטעצעות.
(למשל, חיפשתי אתרים בשביל לעשות מטבח. מה שעניין אותי היה האיכות של המוצרים, השרות,
המבחר, לא עניינו אותי שאבא שלו היה טכנאי אז הוא עשה הסבה למטבחים... וכו..).
יש היום הרבה מאמרים יפים, שאני אישית בתור לקוח- מוצאת אותם מייגעים מאד.

וגם אתר מכירות. האודות נמצא בשביל לתת את הטון של העסק, שהלקוח יבין מול מי הוא עומד ומה החשיבות,
אבל להתחיל להעמיס עמודים בשביל להרגיש שזה עסק מכובד, רק הורס.
רוב העסקים זקוקים לאתרים בסיסיים!

אגב, לפעמים הרבה יותר קל לכתוב מאמר שלם מאשר משפט אחד שאמור לתת את המסר בצורה ממוקדת,
שצריך לחשוב עליו כמה פעמים לפני שמניחים אותו באתר.
 

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
כוונתי ב'בלה בלה' היתה לתוכן משתנה או גושי טקסט לא מוגדרים שנצרכים רק באתר ספציפי.

כמובן שאין שום עניין בתוכן מיותר
 

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
קצת בלה בלה- מיותר באתר.
כל תוכן שנכתב אמור לשרת את האתר מבחינה שיווקית.
כך שבלה בלה ללא חשיבה אסטרטגית מוקדמת- פשוט מיותר.

אתר בייסיק כמו שכתבתם ללא מאמרים- אלו המחירים.
מאמרים מעלים את המחיר וכן תחזוק.

רוב האתרים היום אמורים לספק חלון ראוה של העסק, בתמציתיות, ולא נועדו למריחת זמן.
כי לקוח מסתכל באתר כדי להשיג בשורה התחתונה את המידע שהוא צריך, ולא צריך הצטעצעות.
(למשל, חיפשתי אתרים בשביל לעשות מטבח. מה שעניין אותי היה האיכות של המוצרים, השרות,
המבחר, לא עניינו אותי שאבא שלו היה טכנאי אז הוא עשה הסבה למטבחים... וכו..).
יש היום הרבה מאמרים יפים, שאני אישית בתור לקוח- מוצאת אותם מייגעים מאד.

וגם אתר מכירות. האודות נמצא בשביל לתת את הטון של העסק, שהלקוח יבין מול מי הוא עומד ומה החשיבות,
אבל להתחיל להעמיס עמודים בשביל להרגיש שזה עסק מכובד, רק הורס.
רוב העסקים זקוקים לאתרים בסיסיים!

אגב, לפעמים הרבה יותר קל לכתוב מאמר שלם מאשר משפט אחד שאמור לתת את המסר בצורה ממוקדת,
שצריך לחשוב עליו כמה פעמים לפני שמניחים אותו באתר.
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כוונתי ב'בלה בלה' היתה לתוכן משתנה או גושי טקסט לא מוגדרים שנצרכים רק באתר ספציפי.

כמובן שאין שום עניין בתוכן מיותר
כן, אבל לפעמים לקוחות חושבים שמדובר רק בכתיבה,
אז מה הבעיה לשרבט שניה משהו?
ואז הקופירייטר יושב בבית ושובר את הראש על המסר ועל הקונספט,
וכשזה כתוב בבהירות הלקוח אומר- טוב, נו. כמה זמן לוקח לכתוב.
אז לא רציתי שישאר הבלה בלה לדיראון אפילו שהבנתי שהתכוונתם לתכנים משתנים...

ובאמת כמו שכתבתם- תכנים נוספים מייקרים את הענין,
אבל הרבה לקוחות לא צריכים מאמרים, כי אם הם לא דואגים לקידום בגוגל,
אז פשוט חבל על ההשקעה כשהיא לא מחזירה את עצמה.
תלוי באיזה עסקים מדובר.
(אני מהאגודה שדוגלת בלהשקיע כמה שפחות ולקבל כמה שיותר:)).
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בין 1500 ל2500 לאתר סטנדרטי בממוצע.
- זה באמת טווח המחירים שידוע לי
אכן אלו המחירים, למרות שאני עשיתי גם ב1000 אבל תמיד יש נתונים משתנים שיכולים לבוא לידי ביטוי במחיר.
המחירים האלה כוללים אצלכם גם בריף ואפיון תוכן?
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אצלי לא. זה כתיבה נטו.
אצלי כן.
אני לא יכולה לעבוד בלי בריף ממוקד שממנו אני מאפיינת את התוכן באתר.
והמחיר שלי משוקלל עם הבריף. הכתיבה היא החלק הקטן בסופו של דבר.;)
היא הכלי שמעביר את המסר שהבריף משדר.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אצלי כן.
אני לא יכולה לעבוד בלי בריף ממוקד שממנו אני מאפיינת את התוכן באתר.
והמחיר שלי משוקלל עם הבריף. הכתיבה היא החלק הקטן בסופו של דבר.;)
היא הכלי שמעביר את המסר שהבריף משדר.
ברןר שחייבים בריף ואפיון מסודר. פשוט אני עובד בשיתו"פ עם משרדים או אנשי ביצוע שמזמינים ממני רק את הכתיבה אחרי שאת האסטרטגיה והבריף הם ערכו.
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אפיון אתר זו עבודה בפני עצמה- לא קשורה לקופי, והיא עולה באזור 5000 ש"ח
בוודאי.
כוונתי ל"אפיון תוכן". כך אני קוראת לזה.
בא יחד עם בריף, תפקידו לתכנן את התוכן שיופיע באתר, מה איפה ולמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  26  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה