כן או לא?

  • פותח הנושא בק.
  • פורסם בתאריך

בק.

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עד לקבלת תוכנית עדכנית, אולי תוכלו לעזור לי בכיוון הפוך:
אילוסטריטור -נושא הגרפים, מלמדות בקורס מתחילות או לא? עוברות על תפריטים?מפרטות על כל האפקטים ברשימה ועל הביצועים שלהם או מבודדות את חלקם העיקרי?
אמנם, זה ממש לא פעם ראשונה של של סיום קורס אילוס', אבל ככה, למען ההרגשה ובכלל - אחת ולתמיד.
ועל הגל... - מה זה חלון SVG INTERACTIVY?
תודות
 

בק.

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נו, באמת? כ"כ עסוקות?
תקופת עומס אצל כולן, אז רק מה שדחוף:
פוטושופ - מלמדות תחילה את כלי הבחירה הבסיסיים, סגנון לאסו, מטה הקסם וכו', ומיד אח"כ מסלולים ובחירה בציפורן? מפרידות בינינהם לחלוטין? לא מלמדות כלי בחירה בהרחבה?
כמובן, תודותי
 

semel1

משתמש צעיר
לדעתי כלי בחירה -דבר בסיסי!!! כל עיבוד כמעט דורש בחירת מקטעים, כמו: צביעת קטעים בתמונה, שינוי צבע אוביקט וכו'. אני מלמדת את שיטות הבחירה כמו: מטה קסם, לאסו ומיד צפורן בהדגשה לתלמידות שכמעט תמיד לבחירה איכותית ומקצועית דרוש כלי הצפורן (קטעים עגולים, זעירים וכו') תוך כדי אל מנת שלא לייאש אותן ( החומר מעט מורכב להתחלה) אני משלבת תרגילים שיש להן בלא הרבה עבודה, תוצאות כיפיות. בהצלחה!!!!
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בפוטושופ- כנ"ל, משלבת את המסלולים כחלק משיטות הבחירה והמועדפת אפילו. אחרי שיודעים מסלולים מאילוסטריטור זה כמובן זורם יותר.
באילוסטרייטור- לא מלמדת גרפים בקורס מתחילות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה