כלי חדש מבית גוגל יגלה האם הלקוח יקנה את המוצר שלכם

  • פותח הנושא drvvv
  • פורסם בתאריך

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
גוגל וארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי האירופי (IAB) השיקו בסוף השבוע האחרון כלי חדש בשם "ברומטר המסחר הצרכני" המתבסס על נתוני חברת המחקר TNS, שנועד לספק לסוכנויות ומפרסמים תובנות לגבי התנהגות הצרכנים. הכלי פעיל ב-27 מדינות, כולל ישראל, ויציג 36 קטגוריות מוצרים.

הכלי החדש מאפשר למפרסמים ומשווקים לבחור מדינה או מספר מדינות, ולקבוע פרמטרים שונים על מנת לדעת מה הסבירות שהצרכנים יבצעו את סקר השוק והרכישה באינטרנט לגבי אותה קטגוריה או מוצר. עוד יאפשר הכלי להשוות את מעמד החיפוש המקוון בהשוואה למקורות מידע צרכניים אחרים במדינות שונות, כדי לדעת כיצד להקצות את תקציב השיווק. הנתונים שעליהם מבוסס הכלי יעודכנו מדי שנה.
בדוגמה להלן בחרנו באקראי את תחום המדפסות בישראל, בקרב גולשי אינטרנט "כבדים" בקרב כל הגילאים ושני המינים. מהנתונים עולה, כי 55% מהצרכנים מבצעים את סקר השוק שלהם אופליין, וגם רוכשים את המוצר אופליין. 30% עושים סקר שוק באינטרנט, אולם מבצעים את הרכישה בחנויות לא מקוונות ורק 9% עושים הן את סקר השוק והן את הרכישה אונליין. עם זאת, 67% משתמשים באתרי השוואת מחירים למוצרים אלה, ו-71% משתמשים במנועי חיפוש. לחצו על התמונה להגדלה או היכנסו לראותה כאן:
מתוך 140


להזכירכם רשימה מתעדכנת של כל מה שיש לגוגל להציע לכם, בבלוג שלי (אתם מוזמנים למצוא כאלה ששכחתי).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה