בקשת תפילה כלה שמתחתנת מחר, קמה היום ולא רואה כלום! מיכל בת יעל מלכה

מצב
הנושא נעול.

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מתפלל לישועה גדולה בקרוב ,הקדישו לה פרק תהילים כל יום, סיפור מזעזע. (סיפור שנוגע בלב של כל יהודי ,הוא דיבור וזעקה ממרום לכל יהודי !!! חובתינו לחפש ולחשוב מה לעשות לזכותה כלומר לזכותינו!)
 
נערך לאחרונה ב:

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
שמעתי הבוקר דרך משפחת החתן שהמצב לא פשוט בכלל, טסו לחו"ל.
לא יודעת מה מצבה, אבל טיסה לחו"ל לא בהכרח קשורה למצב, בפרט כשמדובר בגידול בראש, בו אין מספיק מידע בארץ. מידעה, גדולי הפרופסורים בארץ ממליצים על חו"ל להסרת גידול בראש
 

qa123

משתמש מקצוען
מה איתה?
מתפללת עליה כל יום
בבקשה תבשרו בשורות טובות !!!
 

dvora zin

משתמש פעיל
D I G I T A L
בע"ה אומר שיר השירים בשבת הקרובה לרפואתה,
תבשרו רק בשורות טובות בקרוב,
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה