כי הם חיינו....

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י eden7115;835228:
יתכן שאילולי הפרסומת הזו אנשים באמת היו קונים את גמרת "מתיבתא" ונהנים מהפשטות בלימוד בה, אבל ברגע שהפרסומת - נפלאה ככל שתהיה - גורמת להם להבין שבקניית גמרת מתיבתא הם הופכים להיות סוג ב' - הסוג שמתקשה ללמוד גמרא רגילה וזקוק לעזרי למידה, הם יוותרו על התענוג.

וכאן משרד הפרסום ו"עוז והדר" פספסו.
הם פספסו את התובנה הכי חשובה שהם היו צריכים להסיק לגבי קהל היעד.
את התובנה שלומד תורה לא מוכן להרגיש סוג ב'. פשוט לא.
מה??רגשי נחיתות?
טוב, אני ממש לא הרגשתי סוג ב'...
אין פה אפילו טיפונת סוג ב'.

אמשול לך משהו: אם ימכרו לך סוג של מטלית שמבטיחים לך שהיא מנקה כתמים קשים מאוד שלא הצלחת להוריד עד עכשיו - האם תרגישי סוג ב'?? יש כאלו שיצליחו במטלית פשוטה יותר להוריד...

למה לא סתם לשמוח?
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אם מתיבתא הייתה ממתגת את עצמה לפני 20 שנה בתדמית ה'פתרון למתקשים' היא הייתה נוחלת כישלון מוחלט. פעם החביאו את הבעיות מתחת לבלטות, היום כמעט כל בנ''א יכול להצביע ללא בושה על בעית קשב, ריכוז, קריאה וכד' אמיתית או הדמייתית ולהוסיף שאם הוא היה מאובחן אז כפי שמאבחנים היום בעיות הוא היה יוצא משוגע, או היפר, או אקטיבי למחצאין או לחלוטין. המשחקים החשיבתיים המיועדים לילדים מתקשים נהפכו לטרנדיים, בתקווה שיעלו את השכלת כלל ילדי ישראל. רבים משתמשים בשרותי מכונים ומבררים כיצד ניתן לממש עד גבול היכולת את שירותי קופות החולים בהחזרים ובטיפולים. כל זאת לילדים רגילים.
מתיבתא רק רוקד על הגל הנ"ל, זאת לאחר שרוב המחזיקים במשרות תורניות משתמשים בגמרות מתיבתא, או שוטנשטיין.
הפניה היא לפלח שוק אחר.
 

bekki

משתמש מקצוען
הכל עניין של זווית ראייה.
למה להסתכל על זה כגמרא למתקשים בלימוד,או ל'לא יוצלחים' ,אפשר להסתכל על העניין כעל גמרא העוזרת להבין את החומר טוב יותר,בהיר יותר,קריא יותר.
ועל זה ,כל תלמיד חכם באשר הוא לא היה מוותר.

הבעיה היא שלנו הנשים[אני לא שם]
הפחד הסמוי שאולי ה'תלמיד חכם' שלנו לא מספיק קולט עניין,לא מספיק גאון הדור...אמאלההההההההה.

פרסומת חזקה.השילוב של הקול הענוג והמדהים של שרוליק ורדיגר,עם המילים העוצמתיות.
ממש וואו!!!
 

arye770

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
הגזמתם!!
כל כך בושה "להתקשות" בגמרא!??
עד כדי כך האגו שלנו עלה למעלה??

תמיד יותר טוב שיש הסבר טוב מאשר זה שאני רואה אנשים שיושבים ולומדים גמרא ומבינים הפוך לגמרי ממה שכתוב.
 

זווית אחרת

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ואחרי שטחנו את הענין הרגשי/ערכי/מוסרי/יהודי/ ס'פאסט אדער ס'פאסט נישט.. וכו'...

אף מילה על מי אחראי על ההפקה המדהימה הזאת מבחינה מקצועית?
מי המפיק? מי השחקנים? אחד מהם לפחות אני מכיר... האברך הצעיר הוא חסיד נדבורא, נראה לי קלעפנער שמו. מי השאר?..
 

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י זווית אחרת;835467:
ואחרי שטחנו את הענין הרגשי/ערכי/מוסרי/יהודי/ ס'פאסט אדער ס'פאסט נישט.. וכו'...

אף מילה על מי אחראי על ההפקה המדהימה הזאת מבחינה מקצועית?
מי המפיק? מי השחקנים? אחד מהם לפחות אני מכיר... האברך הצעיר הוא חסיד נדבורא, נראה לי קלעפנער שמו. מי השאר?..

אחד שמואל קרימלובסקי-מוסר השיעור
השני -הלפרין מב"ב
 

מעצב(ן)

משתמש רשום
אכן השקעה מדהימה, אבל לדעתי יש כאן פספוסים מרגיזים.

אחד מהם והבעיה שזה הקטע המרכזי, שהבן אדם נרדם בשיעור והפתרון הוא 'מתיבתא'. זו בדיחה די גרועה, כי הבעיה של ההירדמות בשיעור תמשיך והפתרון לעייפות הוא לא מתיבתא. יותר מזה, התועלת העיקרית של השוטנשטיין והמתיבתא, היא לאדם כשהוא לומד לבד, אז יש לו את הפירוש וההערות כתחליף למגיד שיעור, וזה אכן תענוג להשתמש בהערות של שוטנשטיין/מתיבתא, ובשעת הצורך גם להשתמש בביאור הצמוד לדף. אבל כשנמצאים בשיעור? מה זה קשור מתיבתא? מילא גמ' עוז והדר שהדפוס איכותי ומאיר עיניים, אני עוד מבין, אבל מתיבתא כשיושבים בשיעור? או שאתה מקשיב למגיד שיעור, ואם הוא מג"ש איכותי אז לא תרדם כ''כ מהר, או שאתה מעיין במתיבתא ולא מקשיב לנאמר בשיעור.

יש כאן עוד כמה פספוסים קטנים אפייניים לאנשי המקצוע ה'חרדיים' שלא תמיד מכירים את לימוד הגמרא ממש מקרוב...

פרסום לאותו דוד יושב בביתו שלו עם סטנדר ומתיבתא והוא לומד עם חשק בניגון גמרא מתוק, לאחר שבעבר לא נגע בגמ' בבית או נרדם על גמ' לא מובנת - היה עושה את העבודה פי כמה!

אולי באמת הפרסום לנשים והן לא בדיוק מרגישות את כל הנ"ל?

הבעיה כמו תמיד... שלא שאלו אותי לפני זה.... :cool:
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י מעצב(ן);835523:
שהבן אדם נרדם בשיעור והפתרון הוא 'מתיבתא'. זו בדיחה די גרועה, כי הבעיה של ההירדמות בשיעור תמשיך והפתרון לעייפות הוא לא מתיבתא.
:cool:
אכן הסטארט-אפ החדש צריך להיות פיתוח ייחודי של 'שוטנשטיין עם כריות אוויר', למקרה ונרדמים באמצע הלימוד. :rolleyes:
 

Bיוטי

משתמש רשום
נכתב ע"י נחמי ווייס;835627:
אכן הסטארט-אפ החדש צריך להיות פיתוח ייחודי של 'שוטנשטיין עם כריות אוויר', למקרה ונרדמים באמצע הלימוד. :rolleyes:[/Q
לכאורה הוא נרדם מחוסר הבנה=שעמום ולא ממחסור בשינה
 

פלטפורמה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
סליחה על ההקפצה
למישהו יש את השיר/ הקליפ?
 

פ. גינזבורג

זוצית ירושלמית לשעבר...
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
@לבלוב אפשר לעלות כקובץ?
אחרי הדיונים הארוכים שקראתי פה ממש מרתק אותי לראות את זה...
 

ת. ב. ב.

משתמש פעיל
וואי חסום לי מכל הקישורים ששלחו ואני מאוד מסוקרנת לראות... אם יש למישהו אפשרות לשלוח קישור או להעלות קובץ שאוכל גם אני לזכות לראות....
 

לבלוב

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
@לבלוב אפשר לעלות כקובץ?
אחרי הדיונים הארוכים שקראתי פה ממש מרתק אותי לראות את זה...

וואי חסום לי מכל הקישורים ששלחו ואני מאוד מסוקרנת לראות... אם יש למישהו אפשרות לשלוח קישור או להעלות קובץ שאוכל גם אני לזכות לראות....
 

פ. גינזבורג

זוצית ירושלמית לשעבר...
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה