דרוש מידע כיצד אתם מעבירים נסיעה של 3 שעות באוטובוס?

אבינועם הגאון

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
המשתמש נחסם
פעם חשבתם על זה? יש נסיעה למירון ארוכה ומורטת עצבים... כל הדרך חוץ מצפירות לא שומעים כלום, ואפשר להשתגע. מה אתם עושים במקרים כאלו?
 

אבינועם הגאון

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
המשתמש נחסם
מעניין מה שאתם אומרים... כי אני ממש מנסה לישון ולא מצליח (אלא אם כן אני חוזר מאיזה חתונה מקפיצה). אפילו מקום להניח את הראש כמעט שאין.
יש לכם אולי פטנט מיוחד כיצד להירדם באוטובוס בקלות ובמהירות?
 
נערך לאחרונה ב:

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
בלהקשיב לשיחות של מי שיושב מאחורה או מקדימה...;)
זה לא מצחיק פעם ישבה לידי בחורה שכל הדרך דיברה על השידוכים שלה רציתי להגיד לה שאני מכירה את המדובר...:)
אנשים צריכים לחשוב לפני שהם מדברים על כאלו נושאים במקומות ציבוריים...
 

שטוב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
1679871128193.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה