• משתמשים יקרים!

    בשל עבודות תחזוקה הערב, ייתכן שהאתר יהיה סגור לפרקי זמן שונים לצורכי תחזוקה.
    זוהי סגירה מכוונת, ונועדה לשפר את ביצועי האתר, לטובתכם.
    בתקווה להבנה. תודה על הסבלנות!

דרוש מידע כזה יחס ושרות מגיע לי?

mutagim

משתמש סופר מקצוען
לפני תקופה לא ארוכה (בין שנה לשנתיים)
רכשנו וילון לסלון- לפי מידה והתאמה אישית
מבעל עסק שיש לו שם טוב.
(כנראה שלא בררתי על שירות וכו'.)
תכלס, נקרע לנו הוילון - אחד הילדים משך את הקצה ונשברו כמה חלקים קטנים למטה.
פניתי לבעל העסק שאני רוצה לקנות כאלו חלקים חדשים כי המראה לא יפה.
ישר פניתי לבעל העסק ואמר שהחלקים לא קיימים וצריך להזמין.
עד שענה למיילים,
ולוקח זמן להזמין
אוקי, תזמינו, יותר מחצי שנה עד שההזמנה הגיע.
עד שעודכנתי שזה הגיע.
הוא נמצא בעיר אחרת.
אין לי טלפון שלו, רציתי כבר לשלוח משלוחן לקחת ממנו את החלקים ולא ואין מענה.


מיותר לציין שבתקופת ההמתנה שחיכיתי לחלקים חברות שלי בנו בתים, ושאלו אותי על הוילונות.
אמרתי שהם בסדר, אמנם נהיה צ'פים מאד מהר בבד (לא אמרו לי מראש בבחירת הבד, וחבל!)
אבל כן הדגשתי שאני לא מרוצה מהשרות.
והם באמת הזמינו אצל מישהו אחר.

ככה זה הולך?
כאלו חפירות ובירורים אני צריכה לעשות לפני קניית הוילון הבא?
אם כן אתחיל כבר לברר מעכשיו--:)
 

mutagim

משתמש סופר מקצוען
המפסיד מכל הסיפור זה הבעל עסק. תרשמי לו את זה שידע שהפסיד לקוחות.
הרבה מוותרים על וילון בגלל שהילדים מושכים וכדו.
אני גם מפסידה 0עד שפרגנתי לי וילון..)
היו חברות והצטלמו והוילון נפל..(כך הבת שלי אומרת..)

הוא יגיד שגם ככה יש לו לקוחות ואני היחידה המתלוננת.
 

לגדול נכון

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הוא יגיד שגם ככה יש לו לקוחות ואני היחידה המתלוננת
שיגיד.
הוא מפסיד מזה נקודה.
היום עלתה המודעות לשירות טוב, ויש מגוון אופציות שלקניית כל דבר כולל ווילונות, החל מאתרים בחול וכלה באיקאה.
בעל עסק שלא נותן שירות טוב יפסיד מזה בוודאות.
אני קניתי וילונות לסלון באיקאה, ויצאתי במחיר בדיחה עם סלון משודרג מאוד!
 

מי מכיר מי יודע

משתמש פעיל
לפני תקופה לא ארוכה (בין שנה לשנתיים)
רכשנו וילון לסלון- לפי מידה והתאמה אישית
מבעל עסק שיש לו שם טוב.
(כנראה שלא בררתי על שירות וכו'.)
תכלס, נקרע לנו הוילון - אחד הילדים משך את הקצה ונשברו כמה חלקים קטנים למטה.
פניתי לבעל העסק שאני רוצה לקנות כאלו חלקים חדשים כי המראה לא יפה.
ישר פניתי לבעל העסק ואמר שהחלקים לא קיימים וצריך להזמין.
עד שענה למיילים,
ולוקח זמן להזמין
אוקי, תזמינו, יותר מחצי שנה עד שההזמנה הגיע.
עד שעודכנתי שזה הגיע.
הוא נמצא בעיר אחרת.
אין לי טלפון שלו, רציתי כבר לשלוח משלוחן לקחת ממנו את החלקים ולא ואין מענה.


מיותר לציין שבתקופת ההמתנה שחיכיתי לחלקים חברות שלי בנו בתים, ושאלו אותי על הוילונות.
אמרתי שהם בסדר, אמנם נהיה צ'פים מאד מהר בבד (לא אמרו לי מראש בבחירת הבד, וחבל!)
אבל כן הדגשתי שאני לא מרוצה מהשרות.
והם באמת הזמינו אצל מישהו אחר.

ככה זה הולך?
כאלו חפירות ובירורים אני צריכה לעשות לפני קניית הוילון הבא?
אם כן אתחיל כבר לברר מעכשיו--:)
הוא מפסיד בגדול
היום יש שפע של מקומות וחנויות לרכוש בהם וילון
יכולה לומר שאני רכשתי וילון ממשי ביד2 ממש חדש והוא 3 שנים אצלי ובמצב מעולה ב"ה
מלבד קרע קטנטן בצד שתפרנו וזה גם רק בגלל טעות של בעל מקצוע שבא לתקן לנו את התריס
 

צפש

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
איזה חלקים חסר לך? יש חנויות שאת יכולה לרכוש בהם אביזרים של וילונות תגידי לי אזור ואכוון אותך
 

גימפעל

משתמש מקצוען
לפעמים בגלל לקוח/ה נודניק/ית שמטרטר את בעל העסק על זוטות, הוא באמת מאבד את היחס כלפי לקוח/ה זה,
וכמשל הידוע של זאב זאב.

הבהרה חשובה: זה רק לימוד זכות על בעלי עסקים ולא לקחת אישית ולהיפגע.
 

גילי שוהם

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לפעמים בגלל לקוח/ה נודניק/ית שמטרטר את בעל העסק על זוטות, הוא באמת מאבד את היחס כלפי לקוח/ה זה,
וכמשל הידוע של זאב זאב.

הבהרה חשובה: זה רק לימוד זכות על בעלי עסקים ולא לקחת אישית ולהיפגע.
שטויות במיץ.

נ.ב אני מדברת כבעלת עסק, נכון שיש נודניקים שאני לא מבינה מאיזה צד השמש זורחת אצליהם, בשביל זה אני לא נותנת שירות לשאר הלקוחות? אין קשר.

ובאמת כשאני נותנת שירות אנשים מתפלאים עד השמים, כאילו לא עשיתי את חובתי המוסרית הבסיסית.
 

גימפעל

משתמש מקצוען
שטויות במיץ.

נ.ב אני מדברת כבעלת עסק, נכון שיש נודניקים שאני לא מבינה מאיזה צד השמש זורחת אצליהם, בשביל זה אני לא נותנת שירות לשאר הלקוחות? אין קשר.

ובאמת כשאני נותנת שירות אנשים מתפלאים עד השמים, כאילו לא עשיתי את חובתי המוסרית הבסיסית.
לו היית קוראת לפני שהגבת לא היית מזלזלת,
כתבתי מפורשות על לקוח/ה נודניק/ית שרק הוא/היא לא מקבלת את היחס.
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא חושב שמגיע לכם שירות בכלל אחרי כ"כ הרבה זמן במוצר שסביר שמתקלקל.
יפה מצידו שהזמין לכם את החלק.

אבל, בהחלט לא מגיע לכם שימרח אתכם.
הוא היה צריך להגיד מיד בשיחה הראשונה שתמצאו איש שירות כלשהו והוא לא יכול לעזור.
ואם היה לו שכל הוא גם היה מפנה למישהו ספציפי.
 

קרעפט

משתמש מקצוען
לא מבין את הטענה על בעל העסק וכי יש לו שירות חלקי חילוף? לך לחנות מתאימה שמוכרת חלקים כאלו ותקנה שם, לא?
אם נפל לך כפתור מהחליפה אתה הולך לאקסוס או ליבוביץ שיזמינו לך כפתור?
 

אולי מעניין אותך גם...

ספירת העומר

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

אתגר AI

תספרו 50... תזכורת • אתגר 252

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צה

א לְכוּ נְרַנְּנָה לַיי נָרִיעָה לְצוּר יִשְׁעֵנוּ:ב נְקַדְּמָה פָנָיו בְּתוֹדָה בִּזְמִרוֹת נָרִיעַ לוֹ:ג כִּי אֵל גָּדוֹל יי וּמֶלֶךְ גָּדוֹל עַל כָּל אֱלֹהִים:ד אֲשֶׁר בְּיָדוֹ מֶחְקְרֵי אָרֶץ וְתוֹעֲפוֹת הָרִים לוֹ:ה אֲשֶׁר לוֹ הַיָּם וְהוּא עָשָׂהוּ וְיַבֶּשֶׁת יָדָיו יָצָרוּ:ו בֹּאוּ נִשְׁתַּחֲוֶה וְנִכְרָעָה נִבְרְכָה לִפְנֵי יי עֹשֵׂנוּ:ז כִּי הוּא אֱלֹהֵינוּ וַאֲנַחְנוּ עַם מַרְעִיתוֹ וְצֹאן יָדוֹ הַיּוֹם אִם בְּקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ:ח אַל תַּקְשׁוּ לְבַבְכֶם כִּמְרִיבָה כְּיוֹם מַסָּה בַּמִּדְבָּר:ט אֲשֶׁר נִסּוּנִי אֲבוֹתֵיכֶם בְּחָנוּנִי גַּם רָאוּ פָעֳלִי:י אַרְבָּעִים שָׁנָה אָקוּט בְּדוֹר וָאֹמַר עַם תֹּעֵי לֵבָב הֵם וְהֵם לֹא יָדְעוּ דְרָכָי:יא אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי בְאַפִּי אִם יְבֹאוּן אֶל מְנוּחָתִי:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה