כונן דרייב במחשב - עזרה דחופה לתועלת תשב"ר

אוהב לשמוע

משתמש פעיל
חברים יקרים אני צריך את העזרה שלכם באופן מיידי ודחוף

אנו משתמשים בתלמוד תורה באופן קבוע עם כונן דרייב (כל החומר לימודי, חינוכי, משרדי נמצא בדרייב והורדנו כונן דרייב מהאינטרנט לכל המחשבים של המנהלים, המפקחים והמזכירים כך אנו מסונכרנים אחד עם השני עם כל החומר והתוכן)
(מי שלא מבין מה זה יכול להיכנס לhttps://support.google.com/drive/an...226600&p=backup_and_sync_signin&hl=he_IL&rd=2, מאד מומלץ)

לאחרונה התמלא המקום בדרייב וקנינו עוד שטח אחסון,
ברם הכונן במחשב מראה שהוא מפוצץ ולאחרונה התחילו גם לקפוץ הודעות שאין כבר מקום באחסון ולא שומר קבצים חדשים, הדבר מוזר מאד בפרט כשנכנסים לדרייב באינטרנט ושם הוא מראה שעדיין לא השתמשנו אפילו בחצי מהמקום שקנינו.

במחשב אחד מחקתי את הכונן מהתוכנות והאפליקציות כדי לנסות להוריד כונן חדש וכך אולי הוא יתעדכן אך כשהורדתי את הכונן החדש קופץ לי חלון שהאפליקציה עוד נמצאת במחשב. נסיתי לעשות הפעלה מחדש אבל לא עוזר. כמו"כ הוא לא נמצא במנהל המשימות. נסיתי להשתמש עם תוכנות להסרת תוכנה אבל פה אין את התוכנה כלל.
המקום היחיד שעדיין רואים את הכונן זה בהגדרות אבל הוא לא נותן לי למחוק אותו גם שם.

מי שיכול לעזור:
1. איך מסנכרנים את הכונן עם הדרייב שגם הוא יכתוב כמה מקום יש באמת בדרייב?
2. איך מוחקים את הכונן אם הוא כבר לא נמצא במחשב?

כמו"כ אם מישהו יכול להפנות אותי לטכנאי מחשבים שיוכל לעזור לי אשמח מאד
תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה