קריאטיב יש לי רעיון גדול!

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
אז ישבת על הבריף, ופיצחת אותו בגדול.
איך מגישים אותו ללקוח? איך גורמים ללקוח לעוף על הרעיון שלכם? לגרום לו להגיד "וואי זה גאוני" ולא להבריח אותו מהקופרייטר ההזוי הזה...;)
בסופו של דבר רעיון זה משהו מופשט, בתור מעצבת אני מגישה ללקוח סקיצה כולשהי שיבין במה מדובר,
אבל האם אפשר לעשות את זה אחרת?
לא כל פרויקט הוא באותו סדר גודל, האם אתם פוגשים את הלקוחות שלכם? מסבירים להם את הקונספט/רעיון פרונטלית? טלפונית? במייל? מצגת יעודית?
יהיה ממש נחמד ומועיל לשמוע שיתופים ולהתייעל
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
"סוף מעשה במחשבה תחילה"
כבר בשלב הפיצוח של הבריף-אני בודקת עם הלקוחות:
מה הם מצפים ממני: האם הם רוצים שאראה להם כל טיוטה? או סומכים עליי בגדול.

מעבר לזה אני מראה להם שהכל קשור בקשר הדוק לנתונים שהם נתנו לי
שלא פתאום באתי עם רעיון גרנדיוזי מהשמיים.
(וגם אם כן:)) הוא קשור אליהם ויקדם את העסק שלהם הכי טוב שיש.

בקיצור באה ערוכה ומוכנה לשיחה עם טיעונים והסברים ודוגמאות
ו... פתוחה לקבל מהם פידבק ותיקונים בחזרה,
אחרי ולפני הכל זה העסק שלהם.
(תרתי משמע)
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עוד דבר-
אני נותנת ללקוחות כמה סגנונות של רעיונות ראשוניים-
בדר"כ בסגנונות שונים.

לדוג': כותרות אינופרמטיביות, כותרות שמעוררות פרובקציה,כותרות משעשעות וכותרות קלאסיות.

ונותנת להם להתחבר לסגנון שהם אוהבים.
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
.

מעבר לזה אני מראה להם שהכל קשור בקשר הדוק לנתונים שהם נתנו לי
שלא פתאום באתי עם רעיון גרנדיוזי מהשמיים.
(וגם אם כן:)) הוא קשור אליהם ויקדם את העסק שלהם הכי טוב שיש.
זה נכון, תמיד חשוב ל"הרים להנחתה", בגלל שהמוצר שלך ככה וככה והבנו שהלקוח מחפש... ומה שכואב... חשבתי לבוא בצורה הזו והזו, רק מה, זה פוגע בנקודת התנגדות מסוימת של... ולכן הגעתי לתוצאה הזו! שים לב! נחצה את המודעה לשניים ובלה בלהה...
ככה הלקוח מבין איך הגענו להחלטה שלנו כמו בתהליך לוגו שהלקוח רואה תהליך עבודה, הוא מעריך יותר. לא שלפת את הרעיון מהכובע.(מה שנראה לנו גם כשאנחנו שרואים עבודות של אחרים:p)
בהתחלה נהגתי להציע את הרעיון בחגגיות ולחכות למחיאות כפיים, בהמשך למדתי שדווקא התהליך מוסיף. כי מה לעשות, אנחנו לא יכולים לתת לו הדמיה של הלוגו שלו על משרדי עזריאלי (למרות שהוא עובד מהמחסן מתחת לבית), אנחנו מוכרים רעיון. וזה-קשה. :confused:
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
אנחנו מוכרים רעיון.
יש דרכים לנסות להפוך את זה למוצר.
(לארוז את זה)
בתכל'ס הוא כן מקבל משהו ביד. (חבילת מיתוג, מודעה, מלל ל...)
ועוד דבר- תני לו את זה כפתרון לבעיה שלו ולא כרעיון בעלמא.
 

chavi9

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שאלה ממש טובה.

אני פשוט מכינה מסמך כתוב
בו אני מציגה, מסבירה, מפרטת ומפשטת את הקונספט.
מעבר לזה שזה מרשים, זה נח -
הכתיבה עוזרת לי לדייק ולחדד את הדברים
ולהקוח יוצא ברור ומוגדר.
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
מכינה מצגת פשוטה אבל מציגה היטב על קצה המזלג מה עומד מאחורי כל הצעה- מצ"ב דוגמא אם מסייע למישהו...
(זה משהו ישן מאוד... השתדרגתי מאז אבל העיקרון נשאר... )

הלקוח בחר את "מקור מוסמך"
 

קבצים מצורפים

  • הצעת שמות פרסומון.pdf
    KB 177.6 · צפיות: 48

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
מכינה מצגת פשוטה אבל מציגה היטב על קצה המזלג מה עומד מאחורי כל הצעה- מצ"ב דוגמא אם מסייע למישהו...
(זה משהו ישן מאוד... השתדרגתי מאז אבל העיקרון נשאר... )

הלקוח בחר את "מקור מוסמך"
תודה רבה על השיתוף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה