אני שיינקין, מ'אנ"ש יחצ"נות עם נשמה'.
אותי אישית אתם לא מכירים, אבל את הסלוגנים המושחזים שהוצאתי מתחת ידי והפכו לאבני יסוד בפרסום החרדי, לבטח אתם מכירים.
אני, למשל, עומד מאחורי הסלוגן העוצמתי והסוחף 'חורף קר - מבצעים חמים',
או למשל, אני הוא זה שהכנסתי את רביעיית האותיות האנגליות 'SALE', (אני מגלה לכם כעת סוד מקצועי, ששש... עשיתי את זה עם 'גוגל תרגום', חפשו בגוגל ותיהנו).
כך או כך, המון סלוגנים ומשפטים קולעים הם פרי יצירתי הנועזת.
כעת, אני שמח, נרגש ואפילו... אפילו מאוד נרגש, לחשוף בפניכם את הדבר הבא, בהחלט הדבר הבא - בפרסום החרדי.
שימו לב, זה עומד להיות סלוגן חד, מושחז, סוחף ולוהט, משהו שיתפוס.
כל הזכויות שמורות כמובן, ניתן לרכוש על ידי במייל.
אז ככה, הסלוגן שלי הוא, תשבו, תשבו:
סליחה על הדרמטיות, אבל אני מרגיש שאני פשוט חייב:
הנה, הנה זה בא:
"משנכנס
אדר
מרבים
ב...
מבצעים!!!"
יואו, זה פשוט אדיר, אני לא מאמין לעצמי שאני הוא זה שמביא את זה!
האמת, שזה לא בא לי מעבודה קשה, אלא מה שנקרא 'השם מביא רעיונות'.
הלכתי ברחוב, ופשוט - זה הבריק לי במוח! כמו פצצה! כמו נפץ פורימי!
מבינים את הגאונות שבסלוגן האדיר הזה?
אם לא - אואיל בטובי להסביר:
ראשית, עלי להקדים, לא לכל אחד הסלוגן הזה מתאים. זה מתאים בעיקר לחנויות וסופרים שמשתמשים במבצעים כשיטת שיווק, כי אם אתם לא חנות כזו - אז יש בעיה במילה 'מבצעים', היא לא מתאימה.
שנית, אכנס ברשותכם מעט לפסיכולוגיה הטמונה בעניין...
כולנו חיים מילדות על המשפט 'משנכנס אדר מרבים בשמחה',
עכשיו, שימו לב למשחק המילים:
התחלנו ב'משנכנס', שאת זה כולם מכירים.
הקורא מסתכל על המילה ולא יודע איזה תכסיס מחכה לו בסוף המשפט.
'אדר', זה החודש שאנחנו נכנסים אליו, ככה שזה ממש 'RTM' (באדיבות גוגל תרגום).
מרבין ב-מבצעים.
אדם רגיל מכיר את המשפט הזה בצורה של 'מרבים בשמחה', ואנחנו מביאים לו את זה בהפוכה, מרבים במבצעים.
הגאונות כאן כפולה, גם הבאנו לו את הבשורה על המבצעים, וגם יצרנו התניה בין המילה 'שמחה' והמילה 'מבצעים', לאמור: מבצעים זה שמחה, שמחה זה מבצעים!
זה מדהים!
יש עוד הרבה מה להרחיב בעוצמות של המשפט הזה, אבל מפאת קוצר הזמן אקצר.
מי שרוצה לקנות את הסלוגן הזה, אפשר לחפש אותי בגוגל.
יש לי עוד הרבה משפטים כאלה, אולי אעלה בהמשך.
תנו לייק!