קופירייטינג יש לי סלוגן! יש לי סלוגן!! יש לי סלוגן!!!

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

M . A

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
הפניהאמורהלכלמישמלאולו18שניםלפניתחילתהתשדירואינומהווהייעוץמקצועיבכפוףלנהליהבנקומשרדהכלכלהעפ"יחוקיבנקישראלוהמשרדלייעוץפיננסיםשעלידיהחשבהכלכליבמשרדהאוצרהנתוןתחתמבקרהמדינההרשתרשיאתלהפסיקאתהמבצעברגעזהט.ל.ח.לכלהרוחות
חחחח
היה שווה לסבול את כל זה כדי להגיע ל "ט.ל.חלכל הרוחות"
 

סטודיו לגרפיקה

משתמש מקצוען
@רבינו מנחם
מתחיל לזוז משהו... ;)
Screenshot_438.jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עכשיו באמיתי.
ראיתי כבר "מרבים בגלידה", "מרבים בשקשוקה" ועוד. מישהו הצליח להפתיע אתכם? שתפו.
האמת שהיה ראוי לפתוח אשכול נפרד של מודעות פורים של תושבי הפורום. אחרי שהכותרת הבומבסטית והמקורית איבדה את חינה בעקבות האשכול הזה, איך מכרתם אתם את הפורים השנה?
 

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
השנה אני הולך על קונספט משודרג ומהפכני - תרתי משמע:
אני כותב 'ונהפוכו' - עם פ' הפוכה.
הלקוחות שלי מתקשרים נרגשים!
 

החכמה צודקת

משתמש מקצוען
השנה אני הולך על קונספט משודרג ומהפכני - תרתי משמע:
אני כותב 'ונהפוכו' - עם פ' הפוכה.
הלקוחות שלי מתקשרים נרגשים!
דייי, הרעיונות שלכם הורסים...
והכי יפה בעיני שאתם לא נמנעים לשתף אחרים, אילו מידות טובות...
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לקוח:
40% הנחה
שיהיה הפוך
ותכתוב גם ונהפוכו
שהוהנפוכו יהיה הפוך
והפ' יהיה ישרה.

שיהיה הפוך על הפוך ואז זה לא כמו כולם.
מה אתה אומר?
אני עוד מעט מחליף אותך...
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הבת שלי שואלת אותי:
איך יתכן שהם אומרים שרק השבוע, מי שפונה אליהם יקבל בדיקת משכנתא בחינם,
וכבר עברו שבועיים מאז השבוע הזה ועדיין??

לפחות שיחליפו את התקליט..
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
@רבינו מנחם
אם חשבת שהסלוגן האדיר שלך מתאים רק לחודש אדר וסביבתו
אז יש לי הצעת ייעול...
אשתו של הסלוגן שלך...
"משנכנס אב ממעטים במחירים"
גאוני, לא?
אגב זה מה שקורה במציאות
ממעטים במחירים ואז מותר לקנות כי זה דבר האבד (בתשעת הימים)..
:sneaky:
 

יעקב משה אדלר

משתמש צעיר
[IMG alt="פרסום כריש"]https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/prod-prog-site-s3/data/avatars/s/34/34361.jpg?1645167885[/IMG]

משנכנס אדר מרבים במבצעים!!! מיתוג שווה במחיר נדיר!!!​

אין לך אפשרות ליצור קשר עם המפרסם


לרבינו מנחם הגדול
הנה כאן מאתר הבית של פרוג כבר אימצו את רעיונותיך, שאפו לאנ"ש...
 

מ. שני

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הנה בא חודש האביב ותיכף צצות הפרסומות המתאימות...
הקופי הזוכה ב"מדד פרסומות ערב פסח של כל הזמנים" הוא כמובן: עשינו יחץ למחירים!!!
@רבינו מנחם, תעשה משהו בנידון...
 

מ. שני

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כיוון שכבר נדרשתי לנושא הנכבד נזכרתי גם במשפט האלמותי: אביב הגיע מבצע בא...
 

ש.ב.ש

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני שיינקין, מ'אנ"ש יחצ"נות עם נשמה'.
אותי אישית אתם לא מכירים, אבל את הסלוגנים המושחזים שהוצאתי מתחת ידי והפכו לאבני יסוד בפרסום החרדי, לבטח אתם מכירים.
אני, למשל, עומד מאחורי הסלוגן העוצמתי והסוחף 'חורף קר - מבצעים חמים',
או למשל, אני הוא זה שהכנסתי את רביעיית האותיות האנגליות 'SALE', (אני מגלה לכם כעת סוד מקצועי, ששש... עשיתי את זה עם 'גוגל תרגום', חפשו בגוגל ותיהנו).
כך או כך, המון סלוגנים ומשפטים קולעים הם פרי יצירתי הנועזת.
כעת, אני שמח, נרגש ואפילו... אפילו מאוד נרגש, לחשוף בפניכם את הדבר הבא, בהחלט הדבר הבא - בפרסום החרדי.
שימו לב, זה עומד להיות סלוגן חד, מושחז, סוחף ולוהט, משהו שיתפוס.
כל הזכויות שמורות כמובן, ניתן לרכוש על ידי במייל.

אז ככה, הסלוגן שלי הוא, תשבו, תשבו:
סליחה על הדרמטיות, אבל אני מרגיש שאני פשוט חייב:
הנה, הנה זה בא:
"משנכנס
אדר
מרבים
ב...
מבצעים!!!"


יואו, זה פשוט אדיר, אני לא מאמין לעצמי שאני הוא זה שמביא את זה!

האמת, שזה לא בא לי מעבודה קשה, אלא מה שנקרא 'השם מביא רעיונות'.
הלכתי ברחוב, ופשוט - זה הבריק לי במוח! כמו פצצה! כמו נפץ פורימי!

מבינים את הגאונות שבסלוגן האדיר הזה?
אם לא - אואיל בטובי להסביר:
ראשית, עלי להקדים, לא לכל אחד הסלוגן הזה מתאים. זה מתאים בעיקר לחנויות וסופרים שמשתמשים במבצעים כשיטת שיווק, כי אם אתם לא חנות כזו - אז יש בעיה במילה 'מבצעים', היא לא מתאימה.
שנית, אכנס ברשותכם מעט לפסיכולוגיה הטמונה בעניין...
כולנו חיים מילדות על המשפט 'משנכנס אדר מרבים בשמחה',
עכשיו, שימו לב למשחק המילים:
התחלנו ב'משנכנס', שאת זה כולם מכירים.
הקורא מסתכל על המילה ולא יודע איזה תכסיס מחכה לו בסוף המשפט.
'אדר', זה החודש שאנחנו נכנסים אליו, ככה שזה ממש 'RTM' (באדיבות גוגל תרגום).
מרבין ב-מבצעים.
אדם רגיל מכיר את המשפט הזה בצורה של 'מרבים בשמחה', ואנחנו מביאים לו את זה בהפוכה, מרבים במבצעים.
הגאונות כאן כפולה, גם הבאנו לו את הבשורה על המבצעים, וגם יצרנו התניה בין המילה 'שמחה' והמילה 'מבצעים', לאמור: מבצעים זה שמחה, שמחה זה מבצעים!

זה מדהים!
יש עוד הרבה מה להרחיב בעוצמות של המשפט הזה, אבל מפאת קוצר הזמן אקצר.
מי שרוצה לקנות את הסלוגן הזה, אפשר לחפש אותי בגוגל.

יש לי עוד הרבה משפטים כאלה, אולי אעלה בהמשך.
תנו לייק!
אהבתי ממש!!!!!
תודה על ההסבר...;)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה