קופירייטינג יש לי סלוגן! יש לי סלוגן!! יש לי סלוגן!!!

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני שיינקין, מ'אנ"ש יחצ"נות עם נשמה'.
אותי אישית אתם לא מכירים, אבל את הסלוגנים המושחזים שהוצאתי מתחת ידי והפכו לאבני יסוד בפרסום החרדי, לבטח אתם מכירים.
אני, למשל, עומד מאחורי הסלוגן העוצמתי והסוחף 'חורף קר - מבצעים חמים',
או למשל, אני הוא זה שהכנסתי את רביעיית האותיות האנגליות 'SALE', (אני מגלה לכם כעת סוד מקצועי, ששש... עשיתי את זה עם 'גוגל תרגום', חפשו בגוגל ותיהנו).
כך או כך, המון סלוגנים ומשפטים קולעים הם פרי יצירתי הנועזת.
כעת, אני שמח, נרגש ואפילו... אפילו מאוד נרגש, לחשוף בפניכם את הדבר הבא, בהחלט הדבר הבא - בפרסום החרדי.
שימו לב, זה עומד להיות סלוגן חד, מושחז, סוחף ולוהט, משהו שיתפוס.
כל הזכויות שמורות כמובן, ניתן לרכוש על ידי במייל.

אז ככה, הסלוגן שלי הוא, תשבו, תשבו:
סליחה על הדרמטיות, אבל אני מרגיש שאני פשוט חייב:
הנה, הנה זה בא:
"משנכנס
אדר
מרבים
ב...
מבצעים!!!"


יואו, זה פשוט אדיר, אני לא מאמין לעצמי שאני הוא זה שמביא את זה!

האמת, שזה לא בא לי מעבודה קשה, אלא מה שנקרא 'השם מביא רעיונות'.
הלכתי ברחוב, ופשוט - זה הבריק לי במוח! כמו פצצה! כמו נפץ פורימי!

מבינים את הגאונות שבסלוגן האדיר הזה?
אם לא - אואיל בטובי להסביר:
ראשית, עלי להקדים, לא לכל אחד הסלוגן הזה מתאים. זה מתאים בעיקר לחנויות וסופרים שמשתמשים במבצעים כשיטת שיווק, כי אם אתם לא חנות כזו - אז יש בעיה במילה 'מבצעים', היא לא מתאימה.
שנית, אכנס ברשותכם מעט לפסיכולוגיה הטמונה בעניין...
כולנו חיים מילדות על המשפט 'משנכנס אדר מרבים בשמחה',
עכשיו, שימו לב למשחק המילים:
התחלנו ב'משנכנס', שאת זה כולם מכירים.
הקורא מסתכל על המילה ולא יודע איזה תכסיס מחכה לו בסוף המשפט.
'אדר', זה החודש שאנחנו נכנסים אליו, ככה שזה ממש 'RTM' (באדיבות גוגל תרגום).
מרבין ב-מבצעים.
אדם רגיל מכיר את המשפט הזה בצורה של 'מרבים בשמחה', ואנחנו מביאים לו את זה בהפוכה, מרבים במבצעים.
הגאונות כאן כפולה, גם הבאנו לו את הבשורה על המבצעים, וגם יצרנו התניה בין המילה 'שמחה' והמילה 'מבצעים', לאמור: מבצעים זה שמחה, שמחה זה מבצעים!

זה מדהים!
יש עוד הרבה מה להרחיב בעוצמות של המשפט הזה, אבל מפאת קוצר הזמן אקצר.
מי שרוצה לקנות את הסלוגן הזה, אפשר לחפש אותי בגוגל.

יש לי עוד הרבה משפטים כאלה, אולי אעלה בהמשך.
תנו לייק!
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
לפרסם ולשמור על טיב הקריאטיב (נכתב בטיפ עסקי לרגל חג השבועות)

כיצד משתמשים בפרסום ברעיונות קריאטיביים תוך שימת לב לא לגלוש לקלישאות. מזה כבר שבועות (ושנים) שכבר השתמשו בביטוי הזה עד שכבר מיצינו, הבנו, קדימה, בואו לחדש! כתיבה טובה ונכונה היא כתיבה שמתעלה על עצמה, כתיבה ששומרת על האיזון בין "קריאיטיב" טוב לבין המסר המובע בצורה חדה ומדויקת. במקרה של פרסום אל תמחזרו! תשאירו את המיחזור לפלסטיקים, בתוכן לעולם אל תעשו את זה.

כשמדברים בקלישאות מעידים על חוסר רצינות והתדמית יורדת בהתאם.
לא להעתיק / להמציא/ קופי מאחרים
לכל מודעה, לכל חג, לכל מסר, מגיע חשיבה, חידוד ופרסום מיוחד משלו.

ביטויים קלישאתיים כמו: איכות ללא תחרות, מבחר שלא נגמר, שבועות שאנחנו מחכים לזה, איך שלא תסובבו את זה (בחנוכה) בוחרים ב...(בחירות)- כל אלו
נמצאים ברשימה השחורה של הפרסום.

בונוס: טור (מנחם) על

טיפ עסקי (13).jpg

נ.ב
מתנצלת מראש שמיחזרתי תוכן
מקווה שלא הייתי קלישאה
 

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לפרסם ולשמור על טיב הקריאטיב (נכתב בטיפ עסקי לרגל חג השבועות)

כיצד משתמשים בפרסום ברעיונות קריאטיביים תוך שימת לב לא לגלוש לקלישאות. מזה כבר שבועות (ושנים) שכבר השתמשו בביטוי הזה עד שכבר מיצינו, הבנו, קדימה, בואו לחדש! כתיבה טובה ונכונה היא כתיבה שמתעלה על עצמה, כתיבה ששומרת על האיזון בין "קריאיטיב" טוב לבין המסר המובע בצורה חדה ומדויקת. במקרה של פרסום אל תמחזרו! תשאירו את המיחזור לפלסטיקים, בתוכן לעולם אל תעשו את זה.

כשמדברים בקלישאות מעידים על חוסר רצינות והתדמית יורדת בהתאם.
לא להעתיק / להמציא/ קופי מאחרים
לכל מודעה, לכל חג, לכל מסר, מגיע חשיבה, חידוד ופרסום מיוחד משלו.

ביטויים קלישאתיים כמו: איכות ללא תחרות, מבחר שלא נגמר, שבועות שאנחנו מחכים לזה, איך שלא תסובבו את זה (בחנוכה) בוחרים ב...(בחירות)- כל אלו
נמצאים ברשימה השחורה של הפרסום.

בונוס: טור (מנחם) על


צפה בקובץ המצורף 1054711
נ.ב
מתנצלת מראש שמיחזרתי תוכן
מקווה שלא הייתי קלישאה
לא, זה כאילו רציני???
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
משנכנס אדר מרבים בצחוקים...
זה טוב ושנון,
אבל התכוונת ל'כותרת' של הפרסום,
ולא ל'סלוגן' שהוא בדרך כלל חלק מהלוגו...
 

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
משנכנס אדר מרבים בצחוקים...
זה טוב ושנון,
אבל התכוונת ל'כותרת' של הפרסום,
ולא ל'סלוגן' שהוא בדרך כלל חלק מהלוגו...
זה חלק מהמקצועיות של 'שיינקין - אנ"ש יחצנ"ות עם נשמה'
 

רבינו מנחם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אתה גם אחראי על "גשם של מבצעים, מבול של הנחות"?

פשוט כישרון נדיר!
אנחנו חייבים מאמר על הסודות שמאחורי הקלעים
חן חן. מסמיק. :sne:
הסלוגנים הללו הם דווקא של @פונפדר, כישרון מהלך מ'אנ"ש'.

בקרוב אעלה כאן עוד גימיקים מטורפים. בלי נדר כמובן.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אבל בתכלס המילה: SALE היא גאונות מטורפת!
מעניין שבחו"ל עוד לא שמעו עליה.
נראה לי כדאי תציע את זה לעסקים בחו"ל. שם זה בטח ירוץ.
אבל יש משהו חדש חדש ומבריק מבריק
וחדשני ומקצועי ויוצא מהקופסא ברמות, מעניין אם זה גם שלך-
שכותבים את הסייל בצורה מיוחדת:
שתי אותיות למעלה, שתי אותיות למטה.
לא, לא, לא, זה פשוט אדיר! יציאה מהקופסא מכל הצדדים.
ככה:
SA
LE
2022

אהבתי את הכתיבה מאד.
גם אני מאלו שהאמינו בהתחלה ואומרת לעצמי:
אוקיי, מה הוא עף על עצמו, חורף קר מבצעים חמים זה חמוד וסה טו.
עוצמתי במיוחד!
 

גביע האש

משתמש מקצוען
אני שיינקין, מ'אנ"ש יחצ"נות עם נשמה'.
אותי אישית אתם לא מכירים, אבל את הסלוגנים המושחזים שהוצאתי מתחת ידי והפכו לאבני יסוד בפרסום החרדי, לבטח אתם מכירים.
אני, למשל, עומד מאחורי הסלוגן העוצמתי והסוחף 'חורף קר - מבצעים חמים',
או למשל, אני הוא זה שהכנסתי את רביעיית האותיות האנגליות 'SALE', (אני מגלה לכם כעת סוד מקצועי, ששש... עשיתי את זה עם 'גוגל תרגום', חפשו בגוגל ותיהנו).
כך או כך, המון סלוגנים ומשפטים קולעים הם פרי יצירתי הנועזת.
כעת, אני שמח, נרגש ואפילו... אפילו מאוד נרגש, לחשוף בפניכם את הדבר הבא, בהחלט הדבר הבא - בפרסום החרדי.
שימו לב, זה עומד להיות סלוגן חד, מושחז, סוחף ולוהט, משהו שיתפוס.
כל הזכויות שמורות כמובן, ניתן לרכוש על ידי במייל.

אז ככה, הסלוגן שלי הוא, תשבו, תשבו:
סליחה על הדרמטיות, אבל אני מרגיש שאני פשוט חייב:
הנה, הנה זה בא:
"משנכנס
אדר
מרבים
ב...
מבצעים!!!"


יואו, זה פשוט אדיר, אני לא מאמין לעצמי שאני הוא זה שמביא את זה!

האמת, שזה לא בא לי מעבודה קשה, אלא מה שנקרא 'השם מביא רעיונות'.
הלכתי ברחוב, ופשוט - זה הבריק לי במוח! כמו פצצה! כמו נפץ פורימי!

מבינים את הגאונות שבסלוגן האדיר הזה?
אם לא - אואיל בטובי להסביר:
ראשית, עלי להקדים, לא לכל אחד הסלוגן הזה מתאים. זה מתאים בעיקר לחנויות וסופרים שמשתמשים במבצעים כשיטת שיווק, כי אם אתם לא חנות כזו - אז יש בעיה במילה 'מבצעים', היא לא מתאימה.
שנית, אכנס ברשותכם מעט לפסיכולוגיה הטמונה בעניין...
כולנו חיים מילדות על המשפט 'משנכנס אדר מרבים בשמחה',
עכשיו, שימו לב למשחק המילים:
התחלנו ב'משנכנס', שאת זה כולם מכירים.
הקורא מסתכל על המילה ולא יודע איזה תכסיס מחכה לו בסוף המשפט.
'אדר', זה החודש שאנחנו נכנסים אליו, ככה שזה ממש 'RTM' (באדיבות גוגל תרגום).
מרבין ב-מבצעים.
אדם רגיל מכיר את המשפט הזה בצורה של 'מרבים בשמחה', ואנחנו מביאים לו את זה בהפוכה, מרבים במבצעים.
הגאונות כאן כפולה, גם הבאנו לו את הבשורה על המבצעים, וגם יצרנו התניה בין המילה 'שמחה' והמילה 'מבצעים', לאמור: מבצעים זה שמחה, שמחה זה מבצעים!

זה מדהים!
יש עוד הרבה מה להרחיב בעוצמות של המשפט הזה, אבל מפאת קוצר הזמן אקצר.
מי שרוצה לקנות את הסלוגן הזה, אפשר לחפש אותי בגוגל.

יש לי עוד הרבה משפטים כאלה, אולי אעלה בהמשך.
תנו לייק!
אני , בתמימות -יש לציין:sne: , ניסיתי להבין למה התכוון המשורר....
עד שאני מבינה שהוא פשוט....
משורר!
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אתם בטח גם אחראיים על הניסוחים הפומפוזיים בתחנות הרדיו החרדיות...
על בחירת קריין עם קול משכנע- רק הרגע סיים אפצ'י עסיסי וכבר מקליט טקסט ארוך..
הגאונות להכתיב את הטקסט בשורות לא נפרדות וללא פסיקים שגורמים ללקוח להתעכב עוד ועוד כדי להבין את ההקשר בין המשפטים..
"מחפשים השקעה??!?! רק אצלינו תמצאו
השקעה שווה בפרדס
חנה במיקום הכי קרוב לשטח
חקלאי שיופשר עוד
שנה לפרטים התקשרו
עכשיו לכוכבית 555"
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
"מחפשים השקעה??!?! רק אצלינו תמצאו
השקעה שווה בפרדס
חנה במיקום הכי קרוב לשטח
חקלאי שיופשר עוד
שנה לפרטים התקשרו
עכשיו לכוכבית 555"
ואז כל מה שספר החוקים מחייב-

הפניהאמורהלכלמישמלאולו18שניםלפניתחילתהתשדירואינומהווהייעוץמקצועיבכפוףלנהליהבנקומשרדהכלכלהעפ"יחוקיבנקישראלוהמשרדלייעוץפיננסיםשעלידיהחשבהכלכליבמשרדהאוצרהנתוןתחתמבקרהמדינההרשתרשיאתלהפסיקאתהמבצעברגעזהט.ל.ח.לכלהרוחות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה