יש אפשרות לקבל הלווואות משתלמות בערבות מדינה לעסקים קיימים/ בהקמה!

טבעונית

משתמש רשום
האם יש מישהו שעשה זאת ויכול לשתף בתהליך ולתת המלצות והכוונות?
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
א. יש המון חברות שעוסקות בכך, והתחרות רבה בדקי מחירים (מחירים כלומר: כמה עולה פתיחת תיק- בין 2000-5000 ש"ח) וכן כמה אחוז מן ההלואה את צריכה לשלם כעמלה (1.5-5) הפרשים עצומים.
ב. להביא בחשבון שמה שמבטיחים בע"פ לא תמיד (או תמיד לא) מתקיים ולבדוק על מה את חותמת : לדוגמא בע"פ מדברים איתך על נגיד חצי מליון ש"ח ופועל הקרן מאשרת פחות מחצי. ואם את צריכה למטרה מאד מסוימת אז זה לא תמיד יעזור הסכום הזה ומה יקרה אז? (אותנו החתימו בחוזה שגם אם לא ניקח את ההלואה את העמלה, צריך לשלם. או למשל מה יהיה אחוז הרבית מדברים על 1.5% בסוף הבנק תוקע לך 3.5% (שגם זה נמוך אבל מעצבן שלא מקבלים מה ששומעים בפגישה)
וחוץ מזה 25% מסכום ההלואה נשאר כפקדון בבנק- ואת זה לא תמיד אומרים לך בהתחלה.
בקיצור תתאמי פגישה עם 5 חברות במקביל. כרגע המצב שהם רצים אחרי העסקים משום מה, רק השבוע קיבלתי 5 פניות שונות (אחרי שכבר חתמתי...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  26  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה