ב"ה
אותי הרעיון הבא מאוד חיזק, הוא נתן לי הבנה חדשה ולכן חשבתי שאולי גם אתכם הוא יחזק.
תמיד כאשר מדברים על ביטחון מלמדים אותנו שלבטוח אין משמעותו שבהכרח יקרה מה שאנחנו מבקשים מה' יתברך, אלא לבטוח שה' עושה הכי טוב בשבילנו.
זאת ההבנה הראשונה, והיום הבנתי דבר נוסף:
מתוך הפסוק בתהילים: "כִּי לֹא הֶאֱמִינוּ בֵּאלֹקים וְלֹא בָטְחוּ בִּישׁוּעָתוֹ." (ע"ח, כ"ב)
מכאן הבנתי שהיה על עמ"י להאמין שה' יספק את צרכיהם במדבר, והתביעה עליהם היתה שלא בטחו בכך שיושיע אותם.
מכאן למדתי את הדיוק הבא:
כשאנחנו זקוקים לישועה אמנם לא בהכרח שה' יעשה בדיוק לפי הרצון שלנו.
אבל אנחנו חייבים להאמין שה' ייתן לנו את מה שאנחנו צריכים, ואנחנו חייבים להאמין שה' יושיע אותנו.
הרבה דרכים למקום להושיע אותנו.
ענווה היא לפתוח את הלב לישועה בדרך בה ה' מכוון אותנו, ובטחון הוא לדעת שה' בטוח יושיע אותנו.
אותי הרעיון הבא מאוד חיזק, הוא נתן לי הבנה חדשה ולכן חשבתי שאולי גם אתכם הוא יחזק.
תמיד כאשר מדברים על ביטחון מלמדים אותנו שלבטוח אין משמעותו שבהכרח יקרה מה שאנחנו מבקשים מה' יתברך, אלא לבטוח שה' עושה הכי טוב בשבילנו.
זאת ההבנה הראשונה, והיום הבנתי דבר נוסף:
מתוך הפסוק בתהילים: "כִּי לֹא הֶאֱמִינוּ בֵּאלֹקים וְלֹא בָטְחוּ בִּישׁוּעָתוֹ." (ע"ח, כ"ב)
מכאן הבנתי שהיה על עמ"י להאמין שה' יספק את צרכיהם במדבר, והתביעה עליהם היתה שלא בטחו בכך שיושיע אותם.
מכאן למדתי את הדיוק הבא:
כשאנחנו זקוקים לישועה אמנם לא בהכרח שה' יעשה בדיוק לפי הרצון שלנו.
אבל אנחנו חייבים להאמין שה' ייתן לנו את מה שאנחנו צריכים, ואנחנו חייבים להאמין שה' יושיע אותנו.
הרבה דרכים למקום להושיע אותנו.
ענווה היא לפתוח את הלב לישועה בדרך בה ה' מכוון אותנו, ובטחון הוא לדעת שה' בטוח יושיע אותנו.