כבר כמה שנים שהארגונים עושים קמפיינים גדולים, בהתחלה זה היה יותר בסגנון הרגש, מספיק היה להביא ויזואל של ילד חמוד ליד מקרר ריק בשביל לשחק ברגש..
עם הזמן עברנו לפסים אחרים והתקדמנו והשתכללנו, רק שהקמפיינים לא התמקדו במטרת הנצרך אלא הלך יותר לכיוון הישועות..
מבלי להיכנס לשמות, אחד סחף את השני והדמגוגיות עלו שלב אחרי שלב בהבטחות...
אני טענתי לאחרונה שאנחנו לפני השלב הבא שיהיה הפחדות, ז"א אם לא תתרום יקרה לך כך וכך חלילה...
מתי שהוא אנחנו נחזור לרגש כי ככל שעולים שלב זה מתחיל להימאס על הקהל בבית והוא מפתח ציניות...
לאחרונה עלו פה 2 קמפיינים שדיברו על המטרה ולא על הסגולה...
לאן אתם חושבים שאנחנו צועדים? לכיוון ההפחדות או לכיוון הרגש?
עם הזמן עברנו לפסים אחרים והתקדמנו והשתכללנו, רק שהקמפיינים לא התמקדו במטרת הנצרך אלא הלך יותר לכיוון הישועות..
מבלי להיכנס לשמות, אחד סחף את השני והדמגוגיות עלו שלב אחרי שלב בהבטחות...
אני טענתי לאחרונה שאנחנו לפני השלב הבא שיהיה הפחדות, ז"א אם לא תתרום יקרה לך כך וכך חלילה...
מתי שהוא אנחנו נחזור לרגש כי ככל שעולים שלב זה מתחיל להימאס על הקהל בבית והוא מפתח ציניות...
לאחרונה עלו פה 2 קמפיינים שדיברו על המטרה ולא על הסגולה...
לאן אתם חושבים שאנחנו צועדים? לכיוון ההפחדות או לכיוון הרגש?