ב.ד.ה. יעקב בן אלטע רייזל - תינוק בן 9 חודשים במצב אנוש

דושית

משתמש רשום
העתירו בתפילה: פעוט במצב אנוש לאחר שאיבד את הכרתו אצל המטפלת בחיפה. באיחוד הצלה מסרו: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה בהחייאה בדקות אלו על פעוט שאיבד את ההכרה אצל מטפלת בחיפה מצבו בשלב זה מוגדר אנוש"
משה שטראוס ויצחק שיינברגר חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי המטפלת הפעוט בן 9 חודשים לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי רמב"ם תוך המשך פעולות החייאה וכשמצבו בשלב זה מוגדר אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".
חובש הצלה מוטי ויסבלום שהגיע ראשון למקום מספר: "כשהגעתי לכניסת הבניין, הביאו לי תינוק מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק וללא נשימה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, הכוללות עסויי לב והנשמות, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים בני ציון בעיר."
שמו לתפילה: יעקב בן אלטע רויזה


 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
רפו''ש במהרה
 

אבא תודה!

משתמש פעיל
אמור לצרותינו די ושלח לנו את בן ישי
דייייייייי כמה אפשר
רבונו של עולם חייבים גאולה עכשיו!!!
 

דושית

משתמש רשום
טרגדיה בחיפה: מבית החולים רמב"ם נמסר אחה"צ (שלישי) כי למרבה הצער נפטר לפני זמן קצר הפעוט שפונה אתמול מביתו תוך החייאה לטיפול נמרץ ילדים ברמב"ם. בן 9 חודשים. הפעוט עבר גם בבית החולים החייאה אינטנסיבית והיה מורדם ומונשם במהלך 24 השעות האחרונות.

מדובר בפעוט, בן למשפחה חרדית, שאיבד אתמול את ההכרה כאשר היה בבית המטפלת שמיהרה להזעיק את כוחות ההצלה, שפינו את הפעוט לבית החולים תוך כדי מאמצי החייאה מתקדמים. בבית החולים, כאמור, הוא השיב היום את נשמתו לבוראה
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
רחמנות,!!
ה' ירפא לשבורי לב
ויתן כח למשפחה היקרה ולמטפלת המסורה.
 

משה שולמן

משתמש מקצוען
ב.ד.ה
"השם נתן השם לקח יהיה שם השם מבורך"

"המקום ינחם אתכם בוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדבה עוד"

יהי רצון שהמשיח יגיע במהרה בימנו ונזכה לראות בתחיית המתים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה