ייעוץ - בטריות נטענות, מה לקנות??

  • פותח הנושא תם
  • פורסם בתאריך

תם

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
סדר באתר - אני מתנצל מראש שאני מעלה את ההודעה הזו גם כאן ומשני סיבות, א' כי העניין מאוד מאוד דחוף לי,. ב'. כי לרוב החברים אין כניסה לפורום צילום!

אני לצערי עדיין עם הקומפקטית שלי A590.....ומזה כמה זמן שאני רואה שהבטריות שלי GP 2700 בקושי מחזיקות מעמד, אני כבר מזמן אמרתי לעצמי שהבטריות גמורות וצריך להחליף אותן אך גם מצד שני חששתי שגם המצלמה בעייתית (היה אשכול בנושא בעניין זה עם הבטריות), אתמול נתקעתי וביקשתי מחבר זוג בטריות רגילות טובות ולמרבה הפלא המצלמה עובדת כבר יומיים מעולה בלא שיש אפי' מצמוץ של מד הבטריה.

(לפני כ-8 חודשים קניתי בטריות UNIROOSS כרזברביות אך מהר מאוד מקסימום חצי שנה, הן כבר לא הצליחו להפעיל את המצלמה, דברים אחרים כן)

כעת אני רוצה את עצתכם איזה בטריות אתם ממליצים לי לקנות????
יש עכשיו ראיתי כל מיני בטריות שפורקות את עצמן לפני ההטענה וכו'....


אודה מאוד אם תוכלו לייעץ ממש בשעה הקרובה זה מאוד דחוף לי, תודה!
 

מעצב(ן)

משתמש רשום
הבטריות הירוקות של GP טובות לאין ערוך. הם גם נשארות טעונות גם אם הטענת אותן לפני יומיים (בניגוד לנטענות הרגילות שמתרוקנות מעצמן).

בנוסף, מישו כתב פעם בפורום צילום כמדומני, שיש מטען משוכלל יותר עם מד, שמראה לך מה המצב של הבטריה, יודע לרוקן לפני ההטענה, ולא מטעין טעינת יתר.

כשהתחלתי להשתמש בבטריות הירוקות של GP המצלמה אמנם מראה על חצי בטריה אבל עובד כבר הרבה זמן, בניגוד לעבר (2700).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה