מה ההתחמקות אמרו לך שזה בעידודם של גדולי הדור לא הבנתי את לא רוצה לשיר אל תשיריש תשובה לגופן של דברים, או זוהי התשובה?
מה ההתחמקות אמרו לך שזה בעידודם של גדולי הדור לא הבנתי את לא רוצה לשיר אל תשיריש תשובה לגופן של דברים, או זוהי התשובה?
צר לי לאכזב אותך שהרב זילברשטיין הביא את המקורהשוואה ממש לא מוצלחת, על גבול הבורות.
מצטער.
מתנצל אם פגעתי.
את ההשוואה הביא ר' יצחק זילברשטיין בקריאתו על העניין.השוואה ממש לא מוצלחת, על גבול הבורות.
מצטער.
מתנצל אם פגעתי.
אבל מה לעשות תמיד יש אותם אנשים שחושבים שהם יותר חכמים מהרבנים וכן כן גם לא מתבישים לכנות אותם בורים עזבי לא מתווכחים חג פסח כשר ושמח ובריא לכל עם ישראלגם אם גדולי תורה לא היו מעודדים, נראה לי שאלו שמתנגדים לא הבינו את הקטע..
או שיותר חשוב להם לחגוג לעצמם, ומה זה משנה מה המבוגר הבודד בבית השני ירגיש.
אז שלא תהיה לו שמחת חג.. העיקר שלנו תהיה.
לא מדובר כאן על סמליות אלא לתת תחושה שאנחנו יחד איתך.
למרות שהמבוגר חוגג לבד, הוא שומע את השירה ולא נמצא ממש בודד.
לא רוצים לשיר מה נשתנה? תשירו עבדים היינו.
לא רוצים לשיר? תקראו את ההגדה למשך דקה שתיתן למבוגר לידכם תחושה טובה שחשבתם עליו.
לא רוצים לחשוב עליו?
תישארו בבית ותקראו את ההגדה באיזו מנגינה שאתם רוצים.
אף אחד לא מכריח.
ישבו וחשבו איך אפשר לתת לבודדים תחושה שהם לא לבד,
והציעו רעיון נחמד.
אבל תמיד יש מי שלא יבין אותו או יסרב לשתף פעולה.
לא נורא. כל אחד יכול לשמח את המבוגר הבודד לידו בדרך אחרת.
מניחה שבמקום לשיר להם מה נשתנה, החלטתם לשלוח להם מכתב ברכה. זכותכם.
אגב,
בפורים ביקרנו את סבתא שלי, שגרה בדיור מוגן.
הם לא נתנו להיכנס למתחם בשל הקורונה,
וכולם יצאו החוצה ושרו לקשישים שירי פורים.
היה מרגש לראות אותם נהנים שרוצים לשמח אותם.
בקיצור, מכל הסיבות.@מיכל ב'
נניח ונתעלם מכל הסיבות (והן טובות מאד וחשובות לכשעצמן),
אם אנשים גדולים חשבו שזה רעיון חיובי, אני לא מוצאת שום סיבה הגיונית לצאת נגד, בשפה חריפה כל כך ובפורום ציבורי.
(וביננו, לא נצא למרפסת, כי אין לנו אחת כזו )
איך זה הגיוני?קידוש ד': צוותי תקשורת יעבירו מבני ברק את שירת מה נשתנה בשעה 8.30 בשידור ישיר לכל העולם.
דרך קנטור חדשה?קידוש ד': צוותי תקשורת יעבירו מבני ברק את שירת מה נשתנה בשעה 8.30 בשידור ישיר לכל העולם.
באמת יזמו אצלנו בעיר הלל משותף ב 8.05.אכן, את צודקת שמצוות נעשות כי אנו מצוים עליהם, ועדיין, ניתן למצוא רעיון מעין זה כבר בגמרא בפסחים (פ"ה ע"ב), המספרת על כך שגגות ירושלים נשברו מקול ההלל בעיר. והביא הגר"י את דברי המהרש"א שם כי לא הגגות נשברו אלא הגגות שבשמים, מכיוון שכולם אמרו יחד הלל ושרו לשם שמים.
אין לי עניין להתווכח.
מה זה נקרא 'על' מה?קידוש ה' על מה?
מושג מוטעה של קידוש ה'מה זה נקרא 'על' מה?
עיר שלמה משבחת את בוראה ביחד, מה יותר קידוש השם מזה?
??נכון!! בהחלט צריך לבטל את המניינים במרפסות.
שמחללים את החג בפרהסיא (על ידי ההסרטה) זה חילול ה', ולא קידוש ה', ולא משנה כמה יפה זה נראה בעולם.מה זה נקרא 'על' מה?
עיר שלמה משבחת את בוראה ביחד, מה יותר קידוש השם מזה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמ
א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ: