לאחר כל כך הרבה זמן של מאמץ והשקעה, משמח לשתף כאן בפורום מעניניי העבודה על האיור הזה ועל סדרת האיורים שתבוא אחריו בעז"ה- 7 בסך הכל.
אשתדל לפרט כאן נקודות חשובות להתקדמות שעלו תוך כדי עבודה, מתוך תקווה שיהיו הדברים לתועלת בסיעתא דשמיא.
הדף הראשון- עוסק בנושא כלאיים.
אחרי שרואים עבודה מוכנה, העין והשכל מסכימים לראות אותה במבט של מובן מאיליו.
אך כידוע לכל העוסקים במלאכה, לא כן הדבר.
השלב הראשון- עיון בסקיצה ונסיון להבין באיזה אופן ניתן להציג את הסצנות על הדף וכיצד יעשה הקשר ביניהן.
יש לציין ששלב הבניה היה -בכל הדפים- מן המאתגרים.
האתגר: גודל הדפסה עמוד אחד A4. על כן יש לתכנן מראש את גודל הדמויות , בלוני הדיבור, שלטי (או מגילות) ההלכות
באופן שלא יהיה בלגן גדול מידי והכל יהיה ברור מספיק ולא קטן מידיי.
לאחר שהאינק מוכן, יש לקבל אישור לכך שכל פרטי הדינים מאויירים כהלכה- מדובר בירידה לפרטי פרטים.
זהו אחד השלבים המאושרים: להודות על הזכות לאייר עבור מטרות של נצח.
כאן מתחיל שלב שסופו עלום בראשיתו ועליו דובר לפני זמן קצר, והוא- יצירת סגנון.
ניחא, כלי לאינק כבר נבחר. (חידה: איזה כלי מה-3 שהוצגו בפוסט קודם?)
אפיון לדמויות גם כן, כבר כאן.
יש להחליט מהו סגנון העבודה עם צבעי הרקע- וזה היה שלב רב תהפוכות, במיוחד כאשר מדובר ביצירת אב טיפוס ראשון
ועדיין אין תבנית מוגדרת המכתיבה את המראה המאפיין וצריך ליצור תכנית עבודה.
*השיתוף בשלבי עבודה זו אינו בא על מנת ללמד דרך נכונה בצביעה אלא כשיתוף המתעד את חבלי היצירה*
.
גם המבנה הכללי לרקע אינו מוחלט סופית עדיין ומצטרף לרשימת האתגרים.
התכנית המקורית היתה להצליח עם מילוי ויקטורי בלי משחקים ובלי מידיי הרבה שכבות,
אך מסתבר שאין הדבר פשוט עבורי כלל ועיקר, יש לקוות כי מיומנות זו תגיע בעזרת ד' בבוא היום.
עוד תובנות, גלויים ושיתוף בתהליכי עבודה של הפרוייקט-
בעזרת ד' ובלי נדר בהמשך.
אשתדל לפרט כאן נקודות חשובות להתקדמות שעלו תוך כדי עבודה, מתוך תקווה שיהיו הדברים לתועלת בסיעתא דשמיא.
הדף הראשון- עוסק בנושא כלאיים.
אחרי שרואים עבודה מוכנה, העין והשכל מסכימים לראות אותה במבט של מובן מאיליו.
אך כידוע לכל העוסקים במלאכה, לא כן הדבר.
השלב הראשון- עיון בסקיצה ונסיון להבין באיזה אופן ניתן להציג את הסצנות על הדף וכיצד יעשה הקשר ביניהן.
יש לציין ששלב הבניה היה -בכל הדפים- מן המאתגרים.
האתגר: גודל הדפסה עמוד אחד A4. על כן יש לתכנן מראש את גודל הדמויות , בלוני הדיבור, שלטי (או מגילות) ההלכות
באופן שלא יהיה בלגן גדול מידי והכל יהיה ברור מספיק ולא קטן מידיי.
לאחר שהאינק מוכן, יש לקבל אישור לכך שכל פרטי הדינים מאויירים כהלכה- מדובר בירידה לפרטי פרטים.
זהו אחד השלבים המאושרים: להודות על הזכות לאייר עבור מטרות של נצח.
כאן מתחיל שלב שסופו עלום בראשיתו ועליו דובר לפני זמן קצר, והוא- יצירת סגנון.
ניחא, כלי לאינק כבר נבחר. (חידה: איזה כלי מה-3 שהוצגו בפוסט קודם?)
אפיון לדמויות גם כן, כבר כאן.
יש להחליט מהו סגנון העבודה עם צבעי הרקע- וזה היה שלב רב תהפוכות, במיוחד כאשר מדובר ביצירת אב טיפוס ראשון
ועדיין אין תבנית מוגדרת המכתיבה את המראה המאפיין וצריך ליצור תכנית עבודה.
*השיתוף בשלבי עבודה זו אינו בא על מנת ללמד דרך נכונה בצביעה אלא כשיתוף המתעד את חבלי היצירה*
גם המבנה הכללי לרקע אינו מוחלט סופית עדיין ומצטרף לרשימת האתגרים.
התכנית המקורית היתה להצליח עם מילוי ויקטורי בלי משחקים ובלי מידיי הרבה שכבות,
אך מסתבר שאין הדבר פשוט עבורי כלל ועיקר, יש לקוות כי מיומנות זו תגיע בעזרת ד' בבוא היום.
עוד תובנות, גלויים ושיתוף בתהליכי עבודה של הפרוייקט-
בעזרת ד' ובלי נדר בהמשך.