סקירה טרונסמארט סטודיו | חווית מוזיקה חדשה

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד

טרונסמרט סטודיו | tronsmart studio

tronsmart-studio-bluetooth-speaker (6).jpg


תשכחו ממה ששמעתם עד היום, טרונסמארט מציבים לעצמם רף חדש כל פעם, ומצליחים לעמוד ביעד, והפעם עם רמקול ביתי בקונספט ייחודי,

הרמקול מגיע במבנה מתכת (אלומניום מוקשה) מלבני, חזית וגב מרושתות. על גבו פאנל ניהול מסיליקון עם תמיכה במגוון אופציות לשליטה ברמקול ונוריות חיווי סוללה חיבור ומצב סאונד (לא נקבל פה תאורת לחצנים אחורית, ובלילה ניאלץ להמר על הלחצן הנכון). לטעמי קונספט העיצוב מעולה.

אולי זה יכול להיכנס לקטגוריית רמקולים ניידים, אבל זה לא הרמקול לטיולים, ופחות להתניידות, הוא הרמקול שיוכל להיות הרמקול הביתי שלכם (כל עוד לא תצרכו מוזיקה בווליום של אורדיטוריום...), והוא מגיע עם מאפיינים שיאפשרו לו להיות כזה.

tronsmart-studio-bluetooth-speaker (3).jpg


הרמקול תומך בחיבור אוקס ותמיכה בכרטיס זיכרון midro sd, וכמובן חיבור בלוטוס 5.0 שיאפשר הזרמת מוזיקה מהירה ויציבה. לצד חיבורים אלה, הרמקול נטען במחבר TYPE C, זמן הטעינה נמשך כ3 וחצי שעות ומספק עד 15 שעות (בווליום ממוצע).

כבר בצליל המאותת על הדלקת הרמקול הרגשתי שיש פה משהו חדש, וצליל ההפעלה היה נשמע כמי שמושמע בתוך תיבת תהודה, ועוד לא חשבתי שזה יגלה על מה שמצפה לי...

מיד עם הדלקת הרמקול הופיעו נורות החיווי של מצב הסוללה, ונורית החיווי של מצב החיבור. ההתחברות הייתה קלה כמעט כמו תמיד, הפעם משום מה החיבור הופיע במכשיר פעמיים, ואחרי שהחיבור הראשוני נכשל ניסיתי להתחבר לחיבור השני, ובהצלחה.

בפעם הראשונה שהפעלתי מוזיקה ושמתי פול ווליום, קיבלתי עוצמת ווליום די גבוהה, עם מרחב באסים נחמד, אבל לא משהו שהפיל אותי מהכסא, ושיגרום לי לחשוב שזה רמקול שמחדש משהו, לשם השוואה לקחתי את הפורס 2, אמנם הפורס 2 נתן פחות בס אבל בעוצמת הווליום הוא ניצח.

עד שגיליתי את לחצן הסאונד פולס, וזה בהחלט ג'יים צ'יינג'ר, עם המצב הזה נקבל חווית סאונד אחרת, עם שילוב באסים גבוה, גם בעוצמות הנמוכות יותר, יכולות הרמקול בעוצמות הגבוהות יותר הרשימו בהחלט ולא הורגשה פגימה או צרידות באף שלב. העוצמות הבוקעות מהרמקול הם הרבה יותר ממה שנראה יכול לבקוע מהמכשיר (ולמרות ההצהרות של 30 וואט).


tronsmart-studio-bluetooth-speaker (2).jpg


בהחלט היה אפשר להבין (וכך הצהרת היצרן) למה מבנה הרמקול בנוי משלדת אלומניום מוקשה, כי בעוצמת הווליום שהמכשיר מספק, לא כל מבנה היה עומד בעוצמות. בתוך המבנה נמצאים 4 רדיאטורים פאסיביים, 2 טוויטרים וסאב וואפר אחד...

לא נקבל כאן הגנה מושלמת ממים, כאמור הרמקול לא מיועד ליציאות וטיולים אלא כרמקול ביתי או משרדי, כן נקבל הגנה מסויימת ברמה של IPX4 נגד מים.

גם הרמקול הזה מצוייד בטכנולוגיית TuneConn™ שמאפשרת לחיבור עוד 100 רמקולים ויותר יחד... כמו"כ נקבל תמיכה בעוזרת קולית (למכשירים תומכים), וכן תמיכה באפליקציה למעבר בין מצבי אקולייזר שונים (לבדיקתי אין כאן משהו באמת רלוונטי).

בחבילה נקבל

  • רמקול
  • חוברת הוראות, וכרטיס המותג
  • כבל טעינה טייפ A לטייפ C

לרכישה (קישור שיווקי):
לחצו כאן

לחנות המותג באלי אקספרס
Aliexpress store: https://tronsmart.aliexpress.com/store/715390



נ.ב. לא הספקתי לצלם תמונות איכותיות בעצמי, מקווה שבקרוב...
בינתיים תסמכו על תמונות היצרן...
 

קבצים מצורפים

  • tronsmart-studio-bluetooth-speaker (1).jpg
    tronsmart-studio-bluetooth-speaker (1).jpg
    KB 37.7 · צפיות: 21
  • tronsmart-studio-bluetooth-speaker (4).jpg
    tronsmart-studio-bluetooth-speaker (4).jpg
    KB 93.7 · צפיות: 23

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה