טעויות ושגיאות באתרים עיתונים ומגזינים

אלישבע רבקה

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
תניהו!
כל כך מיואש עד שהוא הגיע למצב של שינוי השם?:eek:
{A9EDE38B-5AAB-4F67-AF73-694BA4B650FE}.png.jpg
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
התגובות נגד הזועמות נגד אמירה זרמו בתוך זמן קצר

התגובות "נגד" הזועמות "נגד"
הכל נגד, אין מישהו שבעד?....
ועל הדרך מי זה אמירה הזו שכולם נגד?


ומי שרוצה לקרוא את הכל, הרי זה לפניכם..
גדי סוקניק | צילום: Miriam Alster/FLASH90     
כמו בכל מערכת בחירות בשנים האחרונות, מגיע ה'שמאלן' התורן ושופך 'אור' עם אמירותיו הגזעניות כלפי ציבור הימין-מזרחי החושפות את פרצופם ה'נאור'. הפעם זה תורו של העיתונאי הוותיק גדי סוקניק ש'זיהה' באיזו מפלגה יש אנשים יותר "אינטליגנטיים".
הבוקר, התראיין לערוץ 13, מגיש הטלוויזיה בעבר - גדי סוקניק. הנ"ל השווה בין רמתם של ח"כי הליכוד לרמתם של ח"כי 'יש עתיד'. "תבדקו מי מוביל את מסורת הצרחות והאלימות המילולית בכנסת. הרמה הנמוכה - גם באינטליגנציה" אמר סוקניק.
"מרכז הליכוד רצוף באינטרסים והנבחרים הם בהתאם ברמה בסך הכול נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. האינטליגנציה, תרבות שיח" המשיך סוקניק באמירותיו הגזעניות. את הדברים אמר סוקניק בתוכנית 'פותחים יום' בחדשות 13.
בשלב זה המראיין שאל: "כלומר, לדבריך, חברי הכנסת מהליכוד אינטליגנטיים פחות מאלה של יש עתיד?", סוקניק אישר: "הממוצע, תבדוק את האנשים". המראיין שאל: "איך אפשר לבדוק?", וסוקניק ענה: "כל מסורת הצרחות והאלימות בכנסת, תבדוק מי עושה זאת כבר שנים. ליש עתיד יש רמה גבוהה יותר, הם עושים הרבה יותר למען הציבור. במובן הזה לפיד עושה עבודה טובה".
התגובות נגד הזועמות נגד אמירה זרמו בתוך זמן קצר. יו"ר הליכוד, ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו הגיב לסוקניק: "האמירה המתנשאת והמקוממת של גדי סוקניק, שמזלזל באינטליגנציה של מצביעי הליכוד, מצטרפת להסתה של יאיר לפיד וגורמים בשמאל נגד מצביעי הליכוד מזה שנים".
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
ככה זה כשמתרגמים כתבות-מגזין מאנגלית לעברית...

1657029076901.png
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה