1. האם במילוי טופס 101 עבור עבודה של מס' שע' בשבוע ממלאים משכורת חודש או משכורת חודשית?
2. אם עובדים בעבודה נוספת שגם היא מס' שע' בשבוע, מה כותבים ב"פרטים על הכנסות אחרות", משכורת חודש/חלקית/משרה נוספת?
3. אם מקבלים אבטלה, מסמנים גם קיצבה?
4. האם יש צורך למלא בסעיף ט': "אני מבקש תיאום מס?" או שמספיק שעושים באופן עצמאי?
אשמח לקבל תשובות, ובכלל, הנחיה מפורטת או הדגשים חשובים.
2. אם עובדים בעבודה נוספת שגם היא מס' שע' בשבוע, מה כותבים ב"פרטים על הכנסות אחרות", משכורת חודש/חלקית/משרה נוספת?
3. אם מקבלים אבטלה, מסמנים גם קיצבה?
4. האם יש צורך למלא בסעיף ט': "אני מבקש תיאום מס?" או שמספיק שעושים באופן עצמאי?
אשמח לקבל תשובות, ובכלל, הנחיה מפורטת או הדגשים חשובים.