"חתיכת אירוע" - איך הסלוגן הזה לעסק של עיצובי פירות לאירועים?

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שם העסק:
"פרימון" (פ' דגושה)
והסלוגן שנבחר תחילה היה: הכתר של האירוע.
פתאום הבריק למישהו הסלוגן: חתיכת אירוע (שיש בו אזכור לחיתוכי הפירות...)

מה דעתכם:
סלנגי מדי?
מבריק למדי?
אולי די...
או שדווקא כן כדאי...

???

דעתכם חשובה לנו!
תודה!!!

נ.ה. מצו"ב הלוגו עם הסלוגן הקודם ועם הסלוגן החדש, להתרשמותכם...
סלוגנים פרימון.png
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
הסלוגן מבריק - הביצוע לא קשור.. הייתי רוצה שהמילה "חתיכה" תתבטא בפונט קצת יותר "נחתך" ולא כ"כ מעוגל
 

BRAVERMAN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
מגניב,

וזה הבעיה...
עסק לא אמור לשדר משהו זול וסלנגי..

אהבתי את הרימון בלוגו את הפונט של הכתב יד של הפרימון קצת פחות, הוא עושה אותו קצת פשוט,
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
על קצה המזלג...

ראשית, שם וסלוגן לעסק, לא צרך להיות מבריק. הוא צריך להיות מתאים!

שנית, הנטייה הטבעית לפסול דבר שלא נראה יוקרתי, חוטאת לאמת, המצריכה להכשיר כל דבר העולה בקנה אחד עם ערכי המותג.
(לדוג' 'הכל בשקל' שיעשה מיתוג של 'סלון כלות' עם חלונות ראווה ונברשות בעיצוב, וידבר בשפה פרסומית כזו, הוא יפסיד פעמיים. הילדים שהוא ציפה לראותם מציפים את חנותו, לא יחלמו להיכנס לחנות כזו. והכלות שתכנסנה בטעות, יתאכזבו עמוקות מהכתר לכלה (מפורים) שהוצע להם בחלון הראווה...)

מכיוון ועלינו לנחש מה הסיבה שבגללה הוחלט על שני הסלוגנים הללו, נצטרך לעשות 'הנדסה לאחור' מקוצרת...
נחשוב לרגע על המסרים העולים מן הסלוגנים.


'הכתר של האירוע'
מצביע על ערך מוסף לאירוע. ולדייק, על שלימות באירוע. עם גוון יוקרה / מלכותי.

קהל היעד: אוכלוסייה בוגרת, שמחפשת שלימות, יוקרה, פרפקציוניזם.
מיצוב: ממוצע נטייה ליוקרה.
תחושה לאדם מן השוק: עם קצת מאמץ כספי אוכל להשיג זאת לאירוע.
ערכי המותג: שלימות, יוקרה.
הערות: הסלוגן מתכתב עם האלמנט של כתר הרימון. ויש לשקול את הכפילות לטוב ולמוטב. ה"א הידיעה המופיעה פעמיים בסלוגן לא מריצה אותו לקורא, כסלוגן. (העיצוב הגרפי אינו מדבר בשפה של המסרים, חסרה אווירת יוקרה רעננה)


'חתיכת אירוע'
מצביע על חוויה באירוע. לדייק, על רשמים מהאירוע. עם גוון חברתי / עממי.

קהל היעד: אוכלוסייה צעירה, עממית, חברה'מנית, שחשוב לה מה יספרו על האירוע שלהם.
מיצוב: זול.
תחושה לאדם מן השוק: המוצר זמין לכל כיס.
ערכי המותג: חוויה, נועזות, זיכרונות.
הערות: הסלוגן אינו שגרתי בגלל שאין בו משמעות עם תוכן תקני, מעבר להיותו סלנג. יש לבחון משמעות שלילית של אירוע לא מושלם, לקורא שלא מכיר בסלנג הזה. (העיצוב הגרפי מדבר בשפה של המסרים, חסרה זרימה צעירה)


כעת יש לבדוק מהם ערכי המותג המודבר, ולהחליט מה תואם לערכיו.

בהצלחה רבה.
 

חיה יוכבד

משתמש פעיל
בוקר טוב .....

ראשית הרבה הרבה הצלחה .

השם מיוחד במינו - מאוד מאוד מוצלח ! ב"ה .

לענ"ד יהיה יותר מקצועי לרשום לסלוגן : אצלינו חותכים לך ארוע ....

חתיכת ארוע - לא משקף את הביצוע שלכם .

בהצלחה
 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה גדולה לכל המגיבים, עזרתם לנו להיות בטוחים שלא כדאי... ודי!
ומהנימוקים שלכם, למדנו המון. החכמנו. והשתכנענו. יישר כח!
 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
על קצה המזלג...

ראשית, שם וסלוגן לעסק, לא צרך להיות מבריק. הוא צריך להיות מתאים!

שנית, הנטייה הטבעית לפסול דבר שלא נראה יוקרתי, חוטאת לאמת, המצריכה להכשיר כל דבר העולה בקנה אחד עם ערכי המותג.
(לדוג' 'הכל בשקל' שיעשה מיתוג של 'סלון כלות' עם חלונות ראווה ונברשות בעיצוב, וידבר בשפה פרסומית כזו, הוא יפסיד פעמיים. הילדים שהוא ציפה לראותם מציפים את חנותו, לא יחלמו להיכנס לחנות כזו. והכלות שתכנסנה בטעות, יתאכזבו עמוקות מהכתר לכלה (מפורים) שהוצע להם בחלון הראווה...)

מכיוון ועלינו לנחש מה הסיבה שבגללה הוחלט על שני הסלוגנים הללו, נצטרך לעשות 'הנדסה לאחור' מקוצרת...
נחשוב לרגע על המסרים העולים מן הסלוגנים.


'הכתר של האירוע'
מצביע על ערך מוסף לאירוע. ולדייק, על שלימות באירוע. עם גוון יוקרה / מלכותי.

קהל היעד: אוכלוסייה בוגרת, שמחפשת שלימות, יוקרה, פרפקציוניזם.
מיצוב: ממוצע נטייה ליוקרה.
תחושה לאדם מן השוק: עם קצת מאמץ כספי אוכל להשיג זאת לאירוע.
ערכי המותג: שלימות, יוקרה.
הערות: הסלוגן מתכתב עם האלמנט של כתר הרימון. ויש לשקול את הכפילות לטוב ולמוטב. ה"א הידיעה המופיעה פעמיים בסלוגן לא מריצה אותו לקורא, כסלוגן. (העיצוב הגרפי אינו מדבר בשפה של המסרים, חסרה אווירת יוקרה רעננה)


'חתיכת אירוע'
מצביע על חוויה באירוע. לדייק, על רשמים מהאירוע. עם גוון חברתי / עממי.

קהל היעד: אוכלוסייה צעירה, עממית, חברה'מנית, שחשוב לה מה יספרו על האירוע שלהם.
מיצוב: זול.
תחושה לאדם מן השוק: המוצר זמין לכל כיס.
ערכי המותג: חוויה, נועזות, זיכרונות.
הערות: הסלוגן אינו שגרתי בגלל שאין בו משמעות עם תוכן תקני, מעבר להיותו סלנג. יש לבחון משמעות שלילית של אירוע לא מושלם, לקורא שלא מכיר בסלנג הזה. (העיצוב הגרפי מדבר בשפה של המסרים, חסרה זרימה צעירה)


כעת יש לבדוק מהם ערכי המותג המודבר, ולהחליט מה תואם לערכיו.

בהצלחה רבה.
תודה מיוחדת על התגובה המושקעת, המקצועית והבהירה ביותר. בהערכה על הטרחה!
 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מגניב,

וזה הבעיה...
עסק לא אמור לשדר משהו זול וסלנגי..

אהבתי את הרימון בלוגו את הפונט של הכתב יד של הפרימון קצת פחות, הוא עושה אותו קצת פשוט,
איזה פונט מוצלח יותר לדעתך, למשל?
לכאורה, חייבים להישאר עם הכתב יד, כדי שיהיה רימון עגול מהאות ר'...
 

היסמין יר

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
לכל פרשני משמעות של שם העסק אולי מישהו מפענח את השם אושר עד
שום תוכן לא יצוק לתוך משמעות השם הזה ,הפוך דווקא זה שזה שם לא שגרתי הוא נשאר
הכי חזק במוח
אז אולי לא תמיד חייב להיות הקשר מוחלט בין השם והעסק???
 

גרפולוג

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
לכל פרשני משמעות של שם העסק אולי מישהו מפענח את השם אושר עד
שום תוכן לא יצוק לתוך משמעות השם הזה ,הפוך דווקא זה שזה שם לא שגרתי הוא נשאר
הכי חזק במוח
אז אולי לא תמיד חייב להיות הקשר מוחלט בין השם והעסק???
כדי להדביק שם שלוקה בחסר, לעסק, נדרש תקציב בהתאם...
וזה לא 'בגלל' אלא 'למרות'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה