על קצה המזלג...
ראשית, שם וסלוגן לעסק, לא צרך להיות מבריק. הוא צריך להיות מתאים!
שנית, הנטייה הטבעית לפסול דבר שלא נראה יוקרתי, חוטאת לאמת, המצריכה להכשיר כל דבר העולה בקנה אחד עם ערכי המותג.
(לדוג' 'הכל בשקל' שיעשה מיתוג של 'סלון כלות' עם חלונות ראווה ונברשות בעיצוב, וידבר בשפה פרסומית כזו, הוא יפסיד פעמיים. הילדים שהוא ציפה לראותם מציפים את חנותו, לא יחלמו להיכנס לחנות כזו. והכלות שתכנסנה בטעות, יתאכזבו עמוקות מהכתר לכלה (מפורים) שהוצע להם בחלון הראווה...)
מכיוון ועלינו לנחש מה הסיבה שבגללה הוחלט על שני הסלוגנים הללו, נצטרך לעשות 'הנדסה לאחור' מקוצרת...
נחשוב לרגע על המסרים העולים מן הסלוגנים.
'הכתר של האירוע'
מצביע על ערך מוסף לאירוע. ולדייק, על שלימות באירוע. עם גוון יוקרה / מלכותי.
קהל היעד: אוכלוסייה בוגרת, שמחפשת שלימות, יוקרה, פרפקציוניזם.
מיצוב: ממוצע נטייה ליוקרה.
תחושה לאדם מן השוק: עם קצת מאמץ כספי אוכל להשיג זאת לאירוע.
ערכי המותג: שלימות, יוקרה.
הערות: הסלוגן מתכתב עם האלמנט של כתר הרימון. ויש לשקול את הכפילות לטוב ולמוטב. ה"א הידיעה המופיעה פעמיים בסלוגן לא מריצה אותו לקורא, כסלוגן. (העיצוב הגרפי אינו מדבר בשפה של המסרים, חסרה אווירת יוקרה רעננה)
'חתיכת אירוע'
מצביע על חוויה באירוע. לדייק, על רשמים מהאירוע. עם גוון חברתי / עממי.
קהל היעד: אוכלוסייה צעירה, עממית, חברה'מנית, שחשוב לה מה יספרו על האירוע שלהם.
מיצוב: זול.
תחושה לאדם מן השוק: המוצר זמין לכל כיס.
ערכי המותג: חוויה, נועזות, זיכרונות.
הערות: הסלוגן אינו שגרתי בגלל שאין בו משמעות עם תוכן תקני, מעבר להיותו סלנג. יש לבחון משמעות שלילית של אירוע לא מושלם, לקורא שלא מכיר בסלנג הזה. (העיצוב הגרפי מדבר בשפה של המסרים, חסרה זרימה צעירה)
כעת יש לבדוק מהם ערכי המותג המודבר, ולהחליט מה תואם לערכיו.
בהצלחה רבה.