לפני כשבועיים המליצו פה על "חשבונית דיגיטלית". https://www.digital-invoice.co.il
השתכנעתי בהחלט, ורוצה להתחיל להשתמש בשירות הזה שנראה נוח מאד מבחינות שונות.
לא ברור לי איך אני יוצרת העתקים לחשבוניות המקור שאני מנפיקה, כדי להעביר להנהלת חשבונות.
אין גם אופציה של מענה טלפוני אלא רק בהתכתבות, ואני חוששת שבבא העת לא יהיה מי שידריך אותי איך להנפיק העתקים, או כל עניין אחר שארצה לברר.
האם יש למישהו כאן נסיון עם השרות שלהם? הם מגיבים לפניות און ליין?
והאם יש כאן מישהו שיודע לכוון אותי איך ליצור העתקים?
תודה רבה מראש!
השתכנעתי בהחלט, ורוצה להתחיל להשתמש בשירות הזה שנראה נוח מאד מבחינות שונות.
לא ברור לי איך אני יוצרת העתקים לחשבוניות המקור שאני מנפיקה, כדי להעביר להנהלת חשבונות.
אין גם אופציה של מענה טלפוני אלא רק בהתכתבות, ואני חוששת שבבא העת לא יהיה מי שידריך אותי איך להנפיק העתקים, או כל עניין אחר שארצה לברר.
האם יש למישהו כאן נסיון עם השרות שלהם? הם מגיבים לפניות און ליין?
והאם יש כאן מישהו שיודע לכוון אותי איך ליצור העתקים?
תודה רבה מראש!