עזרה חסימות קווים לחו"ל בחברת סלולר?

סלולר בזול

משתמש פעיל
במסלול היקר- 29 לכל קו. וכן כמדומני שיש יותר יעדים בפרטנר
פרטנר פלאפון וסלקום לא מגבילים את מספר היעדים
בהוט וגולן סך היעדים מוגבל בהוט מוגבל ל-35 ובגולן מוגבל ל-56.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

מרשמלו

מנהלת איש את רעהו מנהלת פורום נשים
מנהל
מנוי פרימיום
שימו לב, פרסומים שיווקיים יובילו להשעיית המפרסם.
 

צביבה

משתמש פעיל
ניידתי 2 קוים כשרים לפרטנר שיחות בארץ ועוד 500 דק' לחו"ל ב25.9 לקו
יום אחרי חסמו לי את הקו לחו"ל התקשרתי לפרטנר ואמרו לי שזה קשור ל012 ושאתקשר אליהם, התקשרתי ל012 ואמרו לי שאוכל לקנות חבילה אצלם אמרתי להם מה שפרטנר אמרו והשיבו לי דברו איתם שוב התקשרתי לפרטנר ואמרו לי שוב להת' ל012 אמרתי להם שאני משלמת לפרטנר והם צריכים לדאוג לזה אחרי יום... של שיחות לבסוף נתנו לי לדבר עם המנהלת ואמרה שתטפל בזה לסוף היום פתחו לי את השיחות לחו"ל
יממה אחרי זה שוב חסמו לי את השיחות לח"ל
מה אני אמורה לעשות כעת?
ביום שישי שעבר פתחתי פניה מסודרת בפרטנר ואמרו לי שתוך שלושה ימי עסקים יפתחו לי את הקוים לחו"ל אנחנו היום ביום רביעי... התקשרתי ובקשתי לדבר עם המנהל ואמר לי שהדבר בטיפול ואין לו במה לעזור לי יותר!
אני מבקשת עזרת הציבור!!!
תודה!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
הציבור עם כל הסימפטיה אינו מנכ"ל פרטנר.

תנסו לפנות למשרד התקשורת, אבל בכל מקרה זה זמן טיפול ארוך של שבוע שבועיים לפחות. תנסו גם לפנות בכתב לפניות הציבור של פרטנר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה