בקשת תפילה חמישה נרצחו בפיגוע בב''ב

מצב
הנושא נעול.

נתל'ע

משתמש סופר מקצוען
1648592357311.png
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לא נתפס: האברך המתמיד מבני ברק נרצח בידי מרצח שפל - האלמנה זועקת לעזרה
רעייתו של הרב אבישי יחזקאל שנרצח הערב בפיגוע הנורא שהתרחש בעיר בני ברק זועקת לעזרה, אלמנה שאין לה כיצד להתפרנס מחר בבוקר, אין לה מה להאכיל את בנה בן השנתיים בלבד שלא יזכה כבר לחיבוק של אבא


האלמנה השבורה נמצאת במצב מורכב, היא בתקופה של לפני לידה, אין לה ממה להתפרנס. כיצד תשרוד את התקופה הקשה ? אנחנו, אתה ואני וכולנו חייבים להתגייס למענם.
 

lizi_g

משתמש פעיל
ועל תשכח מה אתה כל יום אומר בעל נהרות בבל.
אשרי שיאחז וניפץ את עולליך ....
אא"כ אתה חושב שהמצרים היו יותר טובים מהבבלים?
צריך להבין מה שאתה שואל .
אבל בסה"כ פשוטו של מקרא שאנחנו אומרים שירה ועל הים עצמו בנ"י אמרו שירה שהיא יותר מהלל.
 

יעבץ

משתמש פעיל
עם כל הצער העמוק על רציחתם של שתי קדושי בני ברק הי"ד, ובנוסף לניסים הגלויים שהיו במקום בתוך ההסתרה. גם באופן סטטיסטי יש כאן נס בלתי יאומן. אם היו שואלים אותנו על פיגוע כזאת ה"י בעיר 'חרדית' כ'ב"ב' בודאי היינו נותנים אפס סיכויים שיפגע מאן דהו שאינו יהודי לעומת זאת היינו מדברים ח"ו על עשרות חרדים נפגעים ל"ע... ובכל זאת, למרות ההגיון הפשוט, נרצחו ל"ע חמשה הרוגים, שלשה מהם אינם יהודים... (לא חלילה שדמם הפקר, אבל ברור הדבר שיד ה' בדבר הזה) וזה אמור להיות חיזוק לכולנו שלא לפחד כלל, כי ה' אתנו אל תראום!
 

מצפון הארץ 1010

משתמש רשום
מדהים
לראות שהשמאל בשלטון מה התוצאה.
תמיד בתקופתם המספרים למעלה.

מי שרואה את הסרטונים רואה שהיה כאן ניסים גלויים.....
פשוט יורה ולא מצליח
הזוי
לא פשוט... הבחורים שנשארו בחיים בנס, הולכים לסחוב איתם תיק של חרדה ואימה... צריך הרבה ס"ד שיזכו לבריאות הנפש ולא ישארו להם צלקות....
 

כמו הרוח

משתמש מקצוען
לא פשוט... הבחורים שנשארו בחיים בנס, הולכים לסחוב איתם תיק של חרדה ואימה... צריך הרבה ס"ד שיזכו לבריאות הנפש ולא ישארו להם צלקות....
עדיין
זה ברור שהיו כאן המון ניסים
אפי עצם זה שהןא הלך על ההמיקום הזה
ולא בר"ע ח"ו
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה