חוזרים לבית הספר! טיפים להקלה על החזרה לשגרה!

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
מצרפת את הפוסט החדש ב"אינדקס מטפלים" :) :

פוסט זה מלווה בסרטון המציג את הטיפים המפורטים בו באופן ויזואלי ואטרקטיבי. את הפוסט העליתי גם על הכתב, ובסופו, מצורף, כמובן, קובץ להדפסה ליישום פשוט וקל של אחד הטיפים.

החופש הגדול מתקרב לסיומו, ושנת הלימודים תיכף מתחילה. התחלה מביאה אתה תקוות חדשות, רצון לשינוי לטובה, וגם מעט חששות. כמה טיפים יעזרו לכם להכין את ילדיכם טוב יותר לקראת השנה החדשה:

  1. הכינו את ילדכם לקראת השינויים הצפויים העומדים להתרחש. כגודל השינוי, כך גודל ההכנה מראש. ההכנה יכולה להתבטא בשיחה, סיפור, הכרות פיזית עם המקום החדש או הכרות עם הצוות והחברים החדשים.
  2. דאגו שתהיה בבית פינה מאובזרת ונוחה להכנת מטלות בית הספר ושיעורי הבית כדי לאפשר סביבה נעימה ונינוחה שתמריץ את ילדכם להתמיד במטלות אלו.
  3. לקראת תחילת השנה סדרו בהדרגה את שעות השינה כדי ליצור מעבר רך יותר בין שגרת החופש לשגרת הלימודים.
  4. ציידו את ילדכם באבזור מתאים ונוח. שימו לב שהציוד הוא לא רק טרנדי ויפה, אלא גם מתאים לילדכם, למידות שלו, לתנאי הלמידה שלו בבית הספר, לדרכי ההגעה לבית הספר , לציוד הנדרש בגיל ובשכבה שלו.
  5. על מנת שהציוד יחזיק מעמד כמה שיותר וכדי שהסדר המופיע בימים הראשונים, יישמר יותר זמן, הכינו רשימת ציוד ואבזור עליה יוכל הילד לעבור בכל ערב כדי לוודא שלא חסר לו דבר.
מצורף קובץ רשימת ציוד בו תוכלו לציין את הציוד הדרוש ואת מספר הפריטים הנחוצים לכל סוג של ציוד. תוכלו להדפיס את הקובץ ולהשתמש בו.

ולסיום, שלחו את הילדים עם הרבה אהבה ואמון ביכולותיהם להצליח ולחוות שנה טובה ופורייה.

לצפייה בסרטון ולהורדת קובץ רשימת ציוד לחצו על הקישור הבא:

http://hametaplim.com/2018/08/14/חוזרים-לבית-הספר-טיפים-להקלה-על-החזרה-ל/

שנת לימודים מועילה ומוצלחת!

נערכה הגרלה כפולה על הספר כפר הרגישים וערכת אביזרים חושיים. הודעות נשלחות לזוכות.

ניתן להירשם לניוזלטר בקישור הבא ולקבל עדכונים על הפוסטים החדשים ישירות למייל:


http://hametaplim.com/צרו-קשר/

רשימתציוד.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה