דרוש מידע חוברת תווים מומלצת לילדים

מימי זו

משתמש סופר מקצוען
לאורגנית. ללמידה עצמית.
לקנייה בירושלים/ משלוח לירושלים
תודה
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אם את רוצה שרק יהיה עיסוק נוסף לילדים המשועממים אז אפשר לקנות אורגנית צעצוע צבעונית ולתת להם להתנסות בהפקת צלילים ושירים על פי השמיעה.
אם רצונך שיעסקו במוסיקה ברצינות - חבל לתת להם ללמוד לבד (אמנם יש חוברת ללמידה עצמית, אבל התוצאות בסופו של יום חובבניות מאוד, בלשון המעטה). כשמתרגלים לתנוחות ואצבועים גרועים - קשה לשנות הרגלים, והתוצאות המוסיקליות עגומות. כדאי להמתין לזמנים נורמליים שאפשר ללמוד אצל מורה מקצועי/ת בחוברת מקצועית, טובה ומהנה.
 

מימי זו

משתמש סופר מקצוען
תודה @איפכא מסתברא על התגובה המשמעותית.
מדובר בילדה בת 10 שמעוניינת במוזיקה כרגע אכן כעיסוק אבל אם תדע שזה מהנה אותה תלך ללמוד באופן מקצועי. אורגנית מעולה פלוס כבר יש לה מבת משפחה...
האם את עדיין בדעה שעלול להיגרם נזק?
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש את 'אורגנית עם כל שיר' של יגאל טב-אל, החוברת הכי טובה לדעתי ללימוד אורגנית. (יש לו גם מהדורה עם שירים 'חסידיים' אבל פחות מומלצת).

אני גם חושב שזה יכול ליצור הרגלים לא כל כך טובים בתנוחת היד, אבל מבחינת אצבוע - אם היא עוקבת אחר הוראות האיצבוע בספר זה בסדר.
היא יכולה להתחיל מלימוד של המושגים וקצת לנגן ובהמשך עדיף לשלוח לשיעורים בשביל הטכניקה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה