התייעצות חברת תקשורת שגבתה ממני תשלום - שנה וחצי אחרי ההתנקות

g2035

משתמש פעיל
D I G I T A L
היה לי מנוי בחברת... 3 קווי טלפון וקו אינטרנט.

לפני יותר משנה וחצי בקשתי לנתק את כל הקווים, מאז הפסקתי לקבל חשבוניות במייל, ולא עקבתי אחרי החשבון. לאחרונה בדקתי את החשבון, אני רואה שקו אחד לא ניתקו והמשיכו לגבות, סכום שהצטבר לסכום מכובד מאוד.

כמובן שהתקשרתי לפחות לנתק מעכשיו, וכשאני מבקש מהם להחזיר לי את כל הכסף, הם כל הזמן אומרים שזה בבדיקה וכו' .

למי אפשר לפנות?
 

גבריאל ישראל

משתמש רשום
עיצוב גרפי
מנסיון מול חברות, הדבר היחיד שמפחיד אותם וגורם להם להתחיל לזוז זה איום על הגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות אם הכסף לא יהיה בחשבון X תוך X ימי עסקים
חשוב לתת להם זמן אידיאלי לדוג' 7 ימי עסקים וראה זה פלא
עדיף לעשות דרך המיל כך יש תיעוד על השיח בינכם
 

A052

משתמש סופר מקצוען
הם חייבים לשמור הקלטה זמן מסויים, ולהביא למשרד התקשורת או לבית משפט ע"פ דרישתם.

תתחילו עם תלונה למשרד התקשורת, אגב את כל ההתנהלות מול חברת התקשורת חובה לעשות בכתב שיהיה לכם סימוכין לכל הטענות כך שאם עד עכשיו דיברתם בטלפון תפנו קודם בכתב לפניות הציבור.
 

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לנו קרה דבר יותר חמור - חברת תקשורת גבתה מאתנו תשלום בעד קו טלפון שמעולם לא היה שייך לנו. לא תפסנו את זה כי - כמובן - לא נשלחה חשבונית, ויש לנו שירות שיחות מוזל לחו"ל מטעמם ומשום מה חשבנו שהגביה שלהם מתייחסת לכך. כשתפסנו שהסכום הנגבה גבוה יותר מהמחיר של השירות, וראינו שבעצם יש 2 גביות - אחת אכן במחיר של שירות שיחות לחו"ל והשניה בסכום גבוה ללא קשר - התקשרנו לברר והם אמרו שהגביה על מס' טלפון מסוים שמעולם לא היה לנו. גיגלנו ומצאנו שזה של עסק של חלפים בחיפה (של ערבי). דבר ראשון עצרנו את החיוב באשראי והתלוננו בחברת התקשורת, אבל זה עדיין 'בבדיקה', ולא זו בלבד, אלא היום התקשרו כמה פעמים כדי להודיע לנו ש'יש בעיה באמצעי התשלום שלכם'... עקבתא דמשיחא... כתבנו להם שאם לא יחזירו לנו את הכסף הגזול ננקוט באמצעים משפטיים וכמו"כ נתלונן במשרד התקשורת. נראה מתי יגיבו.
לעצם העניין שלכם, @g2035 - תתלוננו בפניהם עכשיו בכתב באיזו רשות ניתקו את הקווים שהם כן ניתקו, שיביאו לכם הוכחה שאכן ביקשתם לנתק... ואז תהיה לכם ההוכחה הנדרשת לגבי הקו שלא נותק (הרי ביקשתם על הכל באותו זמן, לא?)
 

styehoshua

משתמש מקצוען
היה לי סיפור ממש דומה. (מעבר דירה וניתוק קו)
כשגיליתי את הגביה ביטלתי דרך חברת האשראי כי את החברה ממש היה קשה להשיג.
כמובן שאחרי חודש הם פנו אלי, ומכאן היו לנו שיחות ארוכות והם כן מצאו את ההקלטות וטענו שהסכמתי על הקפאת הקו, אני כמובן לא זוכרת והם לא רצו לשחרר לי את ההקלטה.
חוץ מזה שהקפאה אמורה להוזיל את המחיר...
מעולם לא קיבלתי את הגביה של שנה וחצי בערך 120 שח לחודש.
כל יום של שיחה עם החברה עלה לי בהמון עצבים עד שויתרתי.
 

g2035

משתמש פעיל
D I G I T A L
האם יש למישהו שם של עורך דין שיכול לטפל בזה באחוזים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה