חברת סליקת אשראי - התממשקות עם WooCommerce

רמה פלוס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
היי

אני זקוקה לשירותי סליקת אשראי, עם תוסף שמתממשק היטב עם Woocommerce, בשביל אופצייה של תשלומים, אחוזי הנחה, חבילות, ועוד. חובה שיתמוך בכרטיסי אשראי ישראליים.

מישהו?

תודה!
 

חיה.

משתמש מקצוען
אני משתמשת עם פלא-פיי, עובד מצוין עם WooCommerce.
 

רמה פלוס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אוקי. תודה.

אני פשוט צריכה התממשקות מלאה בשביל של תשלומים מוגדרים מראש בחנות וכו', מה שאין לכמה מהחברות שמצהירות בפירוש שיש להם התממשקות עם ווקומרק, כשבפועל הם בסה"כ פיתחו תוסף מינימלי, שרק מפנה את החנות אל הדף שלהם, ולא מעבר.

עוד המלצות?

תודה.
 

רמה פלוס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ל'קשר' אין התממשקות מלאה עם ווקומרק. התממשקות בסיסית, לא מעבר.

יש לי משהו בכיוון, אבל מחפשת חברה שיש למישהו כאן מהחברים נסיון איתה..

תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה