דרוש מידע חברת הובלות מומלצת בבני ברק

  • פותח הנושא leaR
  • פורסם בתאריך

leaR

משתמש רשום
עיצוב גרפי
מחפשת למעבר דירה חברת הובלות אמינה ואיכותית .
שתשמור על הרהיטים( יקרים) ולא יקרה מידי.
תודה רבה
 

ראובן 23

משתמש מקצוען
יש אתר בשם מדרג שבו רואים כל בעל מלאכה איך אנשים דירגו אותו והבונוס להזמון דרכם שכל מי שמזמין בעל מלאכה דרכם מקבל אחרי זה שיחת טלפון מנציג של חברת מדרג ששואל אותו איך השרות שהוא קיבל ככה שהבעל מלאכה חייב שתצא מרוצה כי אחרת ירד לו הדירוג ולא יזמינו אותו והוא גם יכול לעוף מהאתר באיזה שהוא שלב
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לקחתי בעבר מוביל בשם יצחקי (נראה לי מופיע במדריך)
הרהיטים שלי לא כל כך יקרים, כך שלא בדקתי את הנושא הזה.
אבל הוא אחד האמינים. המחיר הוא מחיר. וגם כשהכניסה לדירה היתה מסובכת ומעצבנת הוא לא חשב לבקש תוספות (אנחנו הוספנו מעצמנו). אצלו המחיר- הוא מחיר. הוא פשוט בן אדם אמין.
זה חשוב מאוד למי שהמחיר משנה לו.
בהעברה אחרת לקחתי מוביל אחר. מפרסם את עצמו כ"אברך". שלא עזר כמה שביקשתי ממנו לבוא לראות את המקום ואת הריהוט לפני כן כדי לתת מחיר סופי, הוא חזר והבטיח שהמחיר סופי. ובסוף מה? ביקש תוספות תוך כדי כי היה מסובך להוציא את הספה, וגם איבד חפצים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה