שיתוף - לביקורת "זה לא הוגן! אסור לנו לשכוח שרינאווי היה רעב באותו יום!"

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
בית משפט כלשהו.

שופט: "סיכום הדיונים תיק מספר 11705 בעניינו של מר רינאווי אשאל להלן הנאשם. הוכח מעל לכל ספק כי הנאשם פרץ לתוך חדר הקירור במפעל עופות 'מעוף לעוף' בו עבד וגנב משם ארבעים ארגזי עופות. גזר הדין. בית המשפט מחייב את הנאשם בתשלום עבור השווי של כל העופות והוצאות בית המשפט".

לפתע נשמעת קריאה של אדם מהקהל: "אבל זה לא הוגן! אסור לנו לשכוח שרינאווי היה רעב באותו יום!"

השופט בגיחוך: "הדיון ננעל. הנידון הבא בבקשה!"

לאחר כמה שעות:

שופט: "סיכום הדיונים תיק מס' 11652 בעניינו של מר יוסוף גנאיים להלן הנאשם. הנאשם הודה בכך כי הוא היכה עד מוות את שכנו אחמד לטיף בעקבות קטטה. ועל כן בית המשפט גוזר על הנאשם מאסר של שתיים עשרה שנה ובקנס שיועבר למשפחת ההרוג בסך מאתיים אלף שקלים".

קריאה רועמת מכיוון הקהל: "מה זה? בית המשפט לא מתחשב בכך שהילדים של אחמד הפריעו לו לישון יום לפני כן? מה זה הגזר דין הפוגעני הזה? למה המשפחה של הנאשם חייבת לסבול?

שופט: "שוב אתה מהדיון הקודם?? מה אלו כל הטענות המגוחכות הללו? מה הסיפור שלך?? מי אתה בכלל??"

ההוא: "מה זאת אומרת? אני מזכ"ל האו"ם!"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה