אני נוהגת לעצור כל מתקשר בתחילת השיחה
ולהבהיר שאין לי כרטיס אשראי כלל והאם הוא עדיין מעונין להמשיך את השיחה.
כמעט תמיד התשובה היא - אה סליחה - וניתוק.
(למדתי את הטריק הזה בגלל שלפני שעשיתי את כרטיס האשראי דיירקט שלי - באמת לא היה לי כרטיס אשראי. זה סתם מועיל לניהול פיננסי טוב. לא קונים שום דבר כשאין. כרטיס דיירקט מציל גם מרוב ההונאות . גם אם בטעות נתת את פרטי כרטיס האשראי - יכולת הגביה שלהם מוגבלת מאד)
ולהבהיר שאין לי כרטיס אשראי כלל והאם הוא עדיין מעונין להמשיך את השיחה.
כמעט תמיד התשובה היא - אה סליחה - וניתוק.
(למדתי את הטריק הזה בגלל שלפני שעשיתי את כרטיס האשראי דיירקט שלי - באמת לא היה לי כרטיס אשראי. זה סתם מועיל לניהול פיננסי טוב. לא קונים שום דבר כשאין. כרטיס דיירקט מציל גם מרוב ההונאות . גם אם בטעות נתת את פרטי כרטיס האשראי - יכולת הגביה שלהם מוגבלת מאד)