ושיהיה לכולנו שבוע מוצלח - - -

מיכל וובר

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
תומך : איזה מחשב יש לך ?
לקוח: לבן ...
_______​


תומך: תלחץ בבקשה על אייקון "המחשב שלי" בצד שמאל של המסך .​


לקוח: שמאל שלי או שלך?​

_______


תומך: שלום, במה אפשר לעזור לך?​



לקוח: שלום, אני לא מצליח להדפיס ..​



תומך: או קיי, תלחץ בבקשה על " START "​



לקוח:תשמע חבוב - אל תתחיל איתי עם שפה טכנית - אני לא ביל גייטס !!!​

_______


לקוח: שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה "לא מוצא את המדפסת". אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך - אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מוצא אותה ...​

______

לקוח : יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום.

תומך: יש לך מדפסת צבעונית ?​


לקוח: אהההה.... תודה.​

________


תומך: ומה יש לך עכשיו על המסך ?​


לקוח: דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר ..​



_______


תומך: תלחץ בבקשה על F8​


לקוח: לא עובד​


תומך: בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?​


לקוח: לחצתי על F שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה ...​



________


תומך: אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?​


לקוח:כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה .​


תומך: אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?​


לקוח:כן - 5 כוכביות.​



________​




תומך : באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?​

לקוח: נטסקייפ​


תומך: זה לא תוכנת אנטי וירוס...​


לקוח: סליחה... התכוונתי אינטרנט אקספלורר​

________


לקוח :יש לי בעיה עם המחשב: חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!​



________

תומך: תמיכה שלום, במה אפשר לעזור?​


לקוח: ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן ייקח עד שתוכלו לעזור לי ?​


תומך: אה..? סליחה, אני לא מבין... מה הבעיה ?​


לקוח: עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף ,סוף ?​



________


תומך : במה אפשר לעזור לך?​


לקוח :אני כותב את האי מייל הראשון שלי​


תומך : או קיי, ומה הבעיה?​


לקוח: בכתובת מופיעה האות a ?. את זה אני יודע לכתוב - אבל איך אני מקיף אותה בעיגול ???​
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L

עדן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
אהבתי...
 

שרגא הדר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לדעתי פחות או יותר באיזשהו צורה כולנו או שהיינו ככה או שכהיום גם מול אנשים מקצוענים גדולים ומנוסים מאתנו
 

Yossi Rozen

משתמש רשום
אני לא מכיר את כל הסיטואציות האלו, אבל אני יכול לומר לכם שחלקם ממש נכונות!
אחח ...כמה שזה עצוב (-:
בברכה,
יוסי.
 

דייקן

משתמש רשום
נכתב ע"י Yossi Rozen;74374:
אני לא מכיר את כל הסיטואציות האלו, אבל אני יכול לומר לכם שחלקם ממש נכונות!
אחח ...כמה שזה עצוב (-:
בברכה,
יוסי.
בס"ד
בתקווה שמותר להעלות בדיחה נוספת...
 

קבצים מצורפים

  • 83769.doc
    KB 32.5 · צפיות: 9

יריב

משתמש רשום
אם כבר מילי דשטותא אז אספר גם אחת (תישמע לכם לא מקורית אבל ממש אמיתית)
לפני הרבה שנים נקראתי לעזור למחלקת התמיכה בחברה שבה עבדתי וזכיתי לענות לשיחת טלפון מלקוח לחוץ ביותר.
הלקוח לא מצליח להדפיס מתוך המערכת של החברה וככל הנראה יש לו תקלת תקשורת חמורה ביותר.
אחרי עשרות בדיקות מקיפות ביותר הוא הסכים להודות שהמדפסת היתה כבויה אך ההשתקפות של השמש על נורית ההפעלה הראתה כאילו המדפסת דלוקה.
מאמינים - גם אני לא.
אחרי כמה ימים מתקשרת אחת העובדות במשרדו ומתעקשת שיש תקלת תקשורת חמורה ביותר עם המדפסת. מייד הסברתי לה על בעיית השמש בנורית ההפעלה והיא הדליקה אותה - תקלה נפתרה.
היו הרבה עדים לאותה שיחה בצד הטלפון שלי שהשתאו מהטיפול המוזר שהגשתי (בהצלחה) לתקלה.
חשבו שמשהו מוזר אבל לא ידעו מה, הסברתי להם שבפועל אותה שיחת טלפון של 3 דקות ארכה שבוע קודם 30 דקות.
מאז בתמיכה תמיד בודקים קודם כל אם יש שמש לפני שמדברים על תקלות וזה אף פעם לא עוזר פרט לחיוך שכולם מעלים. וזה חלק מהענין כי תמיכה יכולה להיות מורטת עצבים במיוחד,
וצריך לקחת בקלות....

ישנם עוד אלפי סיפורים בסגנון בכל מחלקות התמיכה אבל שם גם הם נשארים....
ואני עדיין לא מאמין שהשמש משתקפת על נורית ההדלקה.
 

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
קצת ישן, לא?
 

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
123
 

שלמה

משתמש מקצוען
כל כך נכון שבחוברת הפעלה של מוצר, בייעוץ לתקלות כמו שלא עובד, ממליצים לבדוק האם החוט בשקע!
 

מירי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
משהו טרי מהלילה,

התקשרו אלי ב1 בלילה מאיזה אירוע שלא מצליחים לשמוע את הקול של הDVD, ניסיתי לעזור להם דרך הטלפון להכנס לPOWER DVD ולפתוח את הקובץ, כשאמרתי לשואלת תפתחי את הכונן של התקליטורים היא שאלה: איזה כונן זה E?
נו, אולי אתם יודעים אם זה E או אולי אות אחרת?

סוף הסיפור: אחרי 20 דקות תמיכה טלפוניות זה הסתדר.
כמה הייתי יכולה לקבל על זה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה