Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
מודעה קטנטנה שפורסמה בעיתונות. תראו איך עם המילים הנכונות מגיעים לתוצאות מדהימות.
אם בדיון הקודם דיברנו על שפה שמאלצית מידי שלגמרי מרחיקה את הקוראים, וידידי @אשר לב התווכח ואמר שההפך! ההפך! הכתבה פונה ב ד י ו ק לקהל היעד. ומה לעשות שהקורא הפשוט - אתם - הוא לא קהל היעד.
היום אציג בפניכם מודעה עילאית של חברה העוסקת בהפניה למקומות עבודה. כמובן לא ננקוב בשמה ואנא המנעו מכך גם אתם.
חברה זו מחפשת קהל יעד מסויים: גברים/נשים חסר השכלה ועבר תעסוקתי, המחפשים להתחיל בעבודה הראשונה שלהם.
אותם אנשים רוצים תנאים לא הכי הגיוניים, היות ואין להם מושג בשוק העבודה. והחסם הכי גדול: הקושי הנפשי לצאת ולהתחיל לעבוד, למרות אי הנעימות שבדבר. בייחוד - שלא יראו אותי! תנו לי לעבוד במשרד נכבד וסגור עם הרבה כסף לשעה...
ועכשיו תכל'ס.
הכתיבה של המודעה - חכמה מאוד. היא אינפורמטיבית, ודורכת בפראות על כל הנקודות שציינו.
פנו אלינו - ותקבלו את עבודת החלומות שלכם.
גם עבודה נוצצת ("שר בכיר"), גם קלה עד כדי גיחוך ("סידור כיבוד"), גם מפנקת (7000 ש"ח!).
המודעה השניה גאונית אף היא. פקיד - אבל מהבית. ועוד לרופא. איזה כבוד וכיף ויוקרה. ובשכר גבוה במיוחד (למה שרופא ישלם שכר כזה ועוד דרך חברת השמה? הוא יביא לעבודה את אחיינית שלו בשכר מינימום בלי קלות).
מסקנה, ידידיי?
חכו לפני שאתם כותבים ללקוח מלא מילים והברקות מילוליות.
בררו איתו בדיוק מי קהל היעד, מה רוצים להשיג, מהן נקודות החולשה של אותו קהל יעד - ואז כתבו בדיוק על כאבים אלו.
נ.ב.
אנא המנעו מכתיבת שם החברה בתגובות, זה לא רוולנטי.
מלא הצלחות!
אם בדיון הקודם דיברנו על שפה שמאלצית מידי שלגמרי מרחיקה את הקוראים, וידידי @אשר לב התווכח ואמר שההפך! ההפך! הכתבה פונה ב ד י ו ק לקהל היעד. ומה לעשות שהקורא הפשוט - אתם - הוא לא קהל היעד.
היום אציג בפניכם מודעה עילאית של חברה העוסקת בהפניה למקומות עבודה. כמובן לא ננקוב בשמה ואנא המנעו מכך גם אתם.
חברה זו מחפשת קהל יעד מסויים: גברים/נשים חסר השכלה ועבר תעסוקתי, המחפשים להתחיל בעבודה הראשונה שלהם.
אותם אנשים רוצים תנאים לא הכי הגיוניים, היות ואין להם מושג בשוק העבודה. והחסם הכי גדול: הקושי הנפשי לצאת ולהתחיל לעבוד, למרות אי הנעימות שבדבר. בייחוד - שלא יראו אותי! תנו לי לעבוד במשרד נכבד וסגור עם הרבה כסף לשעה...
ועכשיו תכל'ס.
הכתיבה של המודעה - חכמה מאוד. היא אינפורמטיבית, ודורכת בפראות על כל הנקודות שציינו.
פנו אלינו - ותקבלו את עבודת החלומות שלכם.
גם עבודה נוצצת ("שר בכיר"), גם קלה עד כדי גיחוך ("סידור כיבוד"), גם מפנקת (7000 ש"ח!).
המודעה השניה גאונית אף היא. פקיד - אבל מהבית. ועוד לרופא. איזה כבוד וכיף ויוקרה. ובשכר גבוה במיוחד (למה שרופא ישלם שכר כזה ועוד דרך חברת השמה? הוא יביא לעבודה את אחיינית שלו בשכר מינימום בלי קלות).
מסקנה, ידידיי?
חכו לפני שאתם כותבים ללקוח מלא מילים והברקות מילוליות.
בררו איתו בדיוק מי קהל היעד, מה רוצים להשיג, מהן נקודות החולשה של אותו קהל יעד - ואז כתבו בדיוק על כאבים אלו.
נ.ב.
אנא המנעו מכתיבת שם החברה בתגובות, זה לא רוולנטי.
מלא הצלחות!