ווינדוס השתבש (חלקית)

אקסוס

משתמש צעיר
בימים האחרונים כל קובץ תמונה בסייר התיקיות המחשב מראה לי את זה כסמל של דף מקופל (מצורף תמונה), התמונות קיימות כלומר כשאני אפתח אותם בתוכנת צפייה זה ייפתח רגיל אבל בסייר התיקיות המחשב מראה לי את הקובץ בצורה לא תקינה, כמיטב הבנתי ווירוס זה לא כי המחשב מוגן באנטי ווירוס מהשורה הראשונה, ולכאורה זה בעיה בווינדוס (כך גם הבנתי מאיש מחשבים אך אשמח אם תתקנו אותי), ושאלתי היא א. האם יש דרך לפתור את הבעיה חוץ מלהתקין ווינדוס מחדש (דבר שלכאורה ימחק לי את החומר מהמחשב), ב. האם התקנה מחדש הכן תעזור?
אשמח לעזרה ממי שמבין בזה או ממישנתקל בתופעה כזו ודומיה
בתודה מראש

1111.JPG
 

אקסוס

משתמש צעיר
כשאני לוחץ על קובץ זה נדלק רגיל, אבל בחוץ בסייר זה לא מראה לי את הקובץ בתור תמונה אלא סמל כמו שרואים בתמונה, לגבי האנטי ווירוס כבר ניסיתי וזה לא עזר
 

שימי72

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אם יורשה לי, מה זה הקובץ הזה?

זה קובץ שמחזיר לברירת המחדל את תצוגת האייקונים ותוכנת פתיחת הקבצים.
בכל אופן, אם זה רק בתמונות אין צורך בקובץ הנ"ל - כנראה הוגדר שהתמונות יפתחו ע"י תוכנה אחרת.
אז בלחיצה על התמונה ע"י כפתור ימני יש לבחור פתיחה באמצעות -> בחר אפליקציה אחרת -> תמונות, ולסמן ב-V את התיבה של "השתמש תמיד וכו'" ואז אישור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה