וואטסאפ למחשב בלי סמרטפון

aeb

משתמש סופר מקצוען
נשברו הרבה קולמוסים...
אבל גם לא רציתי להקפיץ ישנות...
לסיכום: יצירת חשבון- אני מבין שזה אפשרי רק באמולייטר של אנדרואיד למחשב עם התקנת אפליקציית וואטסאפ, כי במחשב לא ניתן ליצור חשבון אלא להתחבר לחשבון קיים. מאידך- באנדרואיד / אמולייטר ניתן ליצור חשבון אף בלא סים שמוכנס במכשיר בהכנסת כל מס' שהוא (ואפי' מס' כשר) עם אימות בסמס או בהודעה קולית.
חיבור לחשבון- לאחר יצירת החשבון, בסמרטפון רגיל הדרך להתחבר במחשב הוא עם סריקה ע"י המכשיר את הקוד שעולה במחשב, לזה נצרך מצלמת אינטרנט חיצונית מחוברת לאמולייטר, מפעילים במקביל את האמולייטר ואת הווטסאפ במחשב ומעלים אותם בחלונות זה לצד זה, יעלה הקוד לסריקה, חוזרים לאמולייטר מכוונים את המצלמה וסורקים את הקוד. עד כאן נכתב בעבר.

בירורים שלי

א. לגבי המס' הראשוני שמכניסים- קראתי באיזה מקום שניתן להכניס אפי' מס' קווי, האם זה נכון, מישהוא התנסה?
ב. ניתן להשתמש במס' בדוי עם אפליקציית TextPlus / TextNow שנותן מס' בדוי ומאפשר קבלת שיחה למס' הבדוי ע"י האפליקציה
ג. לגבי סריקת הקוד עם האמולייטר- בהרבה מחשבים ניידים יש מצלמת אינטרנט מובנית, האם יש דרך לצלם את המסך עצמו ושזה ייחשב ממלצמת האינטרנט?
ומה אומרים על הרעיון הזה? לכאורה הוואטסאפ web מנפיק קוד מיוחד לשימוש ספציפי הזה, אם כן נדפיס את הקוד במדפסת ונעביר אותו במצלמת אינטרנט המובנית... נראה לכם יעבוד??
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה