חו"ד התייעצות לגבי כרטיס ביקור

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
שלום וברכה,
אשמח לשמוע את דעתכם על כרטיס ביקור שעושים לי.
הכרטיס יהיה שחור מט עם הטבעה מוזהבת.
בנוסף, האם עדיף לכתוב -
מטפל מוסמך לעיסוי סיני.

המעצב אומר לי -
"שדר יוקרה. שלווה ורוגע אי אפשר לשדר. זה תחושות אינדיבידואליות."

כרטיס ביקור.jpeg


תודה רבה למייעצים.

נ.ב.
לשואלים,
לפני שלמדתי תלת-מימד, למדתי רפואה סינית,
לפני כ - 20 שנה, חזרתי בתשובה,
והפסקתי את הלימודים באמצע,
כך שנשאר בידי - עיסוי סיני.
עסקתי בזה ללא פרסום.
בזמן האחרון לקוחותיי הפצירו בי לפרסם,
וראיתי שיש צורך גדול מאוד.
הבהרה- זה לא עיסוי פינוק, אלא טיפול.
 

אריה ג.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
גיל היקר!
אם תשמע לעצתי, אולי עדיף לוותר על חוות דעת מסיבה פשוטה.
בחרת מעצב גרפי? כן. אם כן, סמוך עליו!!!!
המעצבים לכשעצמם מקבלים חוות דעת אחד מהשני, ביקורת בונה ופידבקים וזה בסדר כי זה חלק מהעבודה והפיתוח האישי. זה לא תפקידו של לקוח.
לדעתי, לקבל עיצוב ממעצב ולרוץ לקולגות לשאול איך זה, זה קצת מרחיק לכת.
אם אתה אוהב את העיצוב, לך על זה. אם לא, תבקש ממנו לשנות למה שאתה רוצה.
מסתבר שגם אתה בתור איש מקצוע מבין את זה.
בהצלחה בכל מקרה!!
 

Guy148

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
גיל היקר!
אם תשמע לעצתי, אולי עדיף לוותר על חוות דעת מסיבה פשוטה.
בחרת מעצב גרפי? כן. אם כן, סמוך עליו!!!!
המעצבים לכשעצמם מקבלים חוות דעת אחד מהשני, ביקורת בונה ופידבקים וזה בסדר כי זה חלק מהעבודה והפיתוח האישי. זה לא תפקידו של לקוח.
לדעתי, לקבל עיצוב ממעצב ולרוץ לקולגות לשאול איך זה, זה קצת מרחיק לכת.
אם אתה אוהב את העיצוב, לך על זה. אם לא, תבקש ממנו לשנות למה שאתה רוצה.
מסתבר שגם אתה בתור איש מקצוע מבין את זה.
בהצלחה בכל מקרה!!
LIke
מזל שאתה בתגובה הראשונה לפני פרוץ הסכר
 

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
אוקי, העיצוב יפה.
אבל.
דבר ראשון - אני לא חושבת שיש קשר בין עיסוי סיני לבין יוקרה.
גם העיצוב הנוכחי לא הכי משדר יוקרה.
יש נטייה להפוך כל דבר ליוקרתי, וכאן זה ממש לא לעניין.
לדעתי דווקא כן יתאים פה הרבה יותר שלווה ורוגע וודאי שאפשר לייצר תחושה כזו בעיצוב.
למרות שאם זה לטיפול ולא לפינוק צריך לחשוב שוב אם זו באמת האסטרטגיה הנכונה.
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
לדעתי השחור משדר יותר מידי שחירות לגבי העיסוק הזה הייתי יותר הולך על כחול רויאל או משהו בסגנון שמשרה נינוחות ורגיעות.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
אוקי, העיצוב יפה.
אבל.
דבר ראשון - אני לא חושבת שיש קשר בין עיסוי סיני לבין יוקרה.
גם העיצוב הנוכחי לא הכי משדר יוקרה.
יש נטייה להפוך כל דבר ליוקרתי, וכאן זה ממש לא לעניין.
לדעתי דווקא כן יתאים פה הרבה יותר שלווה ורוגע וודאי שאפשר לייצר תחושה כזו בעיצוב.
למרות שאם זה לטיפול ולא לפינוק צריך לחשוב שוב אם זו באמת האסטרטגיה הנכונה.
אדרבה שחרור טיפולי משרה רוגע הרבה יותר שורשי ועמוק.
אני מסכים איתך, לכן מוזר לי שהמעצב אומר לי, סמוך עלי (המעצב חבר שלי).
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
משתפת במחשבות שעלו לי בעקבות השרשור
כשאנחנו פונים לאיש מקצוע (נעזוב רגע את הקטע של הוא חבר שלי) אנחנו פונים אליו כי:
אנחנו אוהבים את הסגנון שלו /את המחיר שלו / את הדעה שלו או כי אנחנו סומכים עליו.
לא משנה אם זה רופא או מעצב.
א"א לקבל שירות אם אין קבלה.

עכשיו לפני שיקפצו עליי-
כן ,אני חושבת שיש מקום להביע את הדעה והסגנון שלי
אבל זה אמור להגיע מתוך הבנה שהתוצאה של המלאכה תהיה שלו, או שתחליף איש מקצוע.

אם הוא מוצלח זה ישקף אותך. וכן, זה יהיה מוצלח גם אם מצידנו אנחנו טובים בתקשורת ויש לנו יכולת הסבר טובה ואימון.

נ.ב
אני בעצמי מזכירה את זה גם לעצמי.

ונ.נ.ב
אישית אני חושבת שמתאים באמת לטיפולים
צבע יותר כחול המזכיר ים ולא זהב שמתאים לפאניות יותר.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
גיל היקר!
אם תשמע לעצתי, אולי עדיף לוותר על חוות דעת מסיבה פשוטה.
בחרת מעצב גרפי? כן. אם כן, סמוך עליו!!!!
המעצבים לכשעצמם מקבלים חוות דעת אחד מהשני, ביקורת בונה ופידבקים וזה בסדר כי זה חלק מהעבודה והפיתוח האישי. זה לא תפקידו של לקוח.
לדעתי, לקבל עיצוב ממעצב ולרוץ לקולגות לשאול איך זה, זה קצת מרחיק לכת.
אם אתה אוהב את העיצוב, לך על זה. אם לא, תבקש ממנו לשנות למה שאתה רוצה.
מסתבר שגם אתה בתור איש מקצוע מבין את זה.
בהצלחה בכל מקרה!!
מאה אחוז!
נראה לי גם שמבחינת ההנהלה הבקשה מצד הלקוח, לא תקינה.
 

#ה_מ_ע_צ_ב_ת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
אתחיל בבקשת סליחה מכל עמיתי שכתבו נגד התערבות בעניין זה,
אז רק משו קטן, טוב?

פשוט המשפט הזה:
"שדר יוקרה. שלווה ורוגע אי אפשר לשדר. זה תחושות אינדיבידואליות."
כל כך צרם לי...
אין למעסה קשר ליוקרה! לא כל דבר צריך להיות יוקרתי.
הערכים המתבקשים למעסה הם: מקצועיות, אישיות טובה, מישהו שאפשר לסמוך עליו, מישהו בגובה העיניים כמו חבר, שחרור, חמימות, רוגע ושלווה.
אפשר לשדר את זה!

עם צבעים ״נקיים״ (כמו לבן) שתהיה תחושה של קליניקה
צבעים ״טבעיים״ (כמו ירוק) שישודר טבע ושחרור, שלווה
צבע ״אמין״ (כמו כחול) גם יכול להתאים...

אבל זהו. זה מה שרציתי לומר. עכשיו אני רגועה. :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה