חו"ל השכרת רכב לנהג חדש וצעיר בקרקוב

חיים של תורה

משתמש מקצוען
אם אין לך רשיון מפלסטיק (ואם לא גמרת 6 חודשי ליווי אז כנראה אין לך), לא תוכל לשכור רכב בשום השכרה בעולם! אלא בשחור, ואני לא מכיר כאלו בקרקוב, וגם אם הייתי מכיר הייתי ממליץ לך לא לגעת בזה.
גם אם יש לך רישיון מפלסטיק, אני לא מכיר חברה בפולין שמשכירה לנהגים פחות משנה, מה שכן אפשר לשאול אנשים שגרים שם אם הם מכירים חברה קטנה מקומית שעושה את זה, אבל גם לזה לא הייתי ממליץ להתקרב, מכיוון שאם כאן בארץ החברות האלו עושקות אנשים אין סיבה שבפולין זה יהיה יותר טוב...
וכללית צריך לדעת שרוב חברות השכרה בחו"ל דורשות לפחות שנתיים ולעמים גם 3 שנים, כדאי מאוד לקרוא זאת בתנאים של החברה לפני הזמנת הרכב.
אבל אני כן יכול לומר שתמיד ניתן לגשת לאחת העמדות של השכרת רכבים בשדה התעופה ולנסות את מזלך, לא ללכת לחברות הגדולות אלא לחברות קטנות מקומיות.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אבל אני כן יכול לומר שתמיד ניתן לגשת לאחת העמדות של השכרת רכבים בשדה התעופה ולנסות את מזלך, לא ללכת לחברות הגדולות אלא לחברות קטנות מקומיות.
גם זה רק אם יש כרטיס מפלסטיק, אחרת פשוט אין לך רישיון בכלל לנהוג שם ואני לא חושב שקיים חברת השכרה שמשכירה רכבים לאנשים שאין להם רישיון נהיגה
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה