מידע שימושי הרווחתי 750,000 יורו! - הזהרה!!

צפוני אבוד

משתמש מקצוען
הנה sms שקיבלתי
+393533457659
Your Mobile No Won 750,000 Euro Lotto for claims send Email: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תרגום: הנייד שלך זכה ב 750,000 יורו בלוטו, לתביעה שלח מייל ל****

אני לא מאמין שיש אידיוטים שיפלו בזה, אבל אם הם שולחים כדאי להזהיר.
 

chiclook

משתמש פעיל
גם אני קיבלתי
הם מבקשים שתשלח כל מיני פרטים כדי לאמת את זהותך
ואח"כ לשלם עבוד משלוח של הכסף
 

bmkol

משתמש מקצוען
:D:D:D:D:D:D ... אני אספר לכם סיפור קטן ...
לפני שנתיים שלח לי עורך דין מספרד (עורך דין אמיתי עם כל הפרטים וכולל טלפונים וכתובת) ... והודיע לי שנמצא מישהו עם שם משפחה כמו שלי והשאיר צוואה של 6 מליון דולר והוא מבקש להעביר לי 95% מהסכום ו 5% לעורך דין.
עשיתי בדיקה קצרה ... לעקיצה הזו קוראים בלשון מקצועית עקיצה ניגרית ולמה? ... זה סיפור ארוך.

בקיצור ... כתבתי לעורך דין תגובה שאני מאד שמח ... ומה הוא רוצה שאני יעשה (כמובן שכבר ידעתי מה התהליך ולכן החלטתי לבוא אליו מה שנקרא הפוך על הפוך).
הוא שלח תגובה עם צילום נוטריון של מסמך ממש אמיתי ואישורים של הצלב האדום ועוד מסמכים של המשרד שלו ... הכל ממש נראה מקצועי ביותר ואת האמת אם לא הייתי בודק קודם לכן, הייתי נופל לעקיצה בקלות.

שלחתי לו חזרה שבמקום לתת לו את הפרטים אני מעביר לו אישור נוטריוני (גם אני מקצוען ... אז זייפתי לו מכתב כזה) שבו אני מאשר לו לקבל את כל ה 95% מהסכום עבורו ואני אקבל רק את ה 5% שהוא אמור היה לקבל.
כמובן שהוא ניסה שוב וחשב שאני לא הבנתי אותו וניסה להסביר לי שאני אמור לקבל את ה 95% ... ואז אני השבתי לו שהבנתי ואני מתככן להעביר לו את ה 95% ואני רוצה רק את ה 5% .... לסיכום הסיפור הוא עדיין ביקש שאני אעביר לו פרטים ושוב הגבתי לו שאין צורך כי בסכום שאני אישרתי לו לקבל הוא יכול "לספוג" את עלויות המשלוח .... וככה התכתבתי איתו להנאתי עד שפשוט שיגעתי את הבן אדם לחלוטין ... בסיום כל ההתכתבות שלחתי לו קישור על כתבה ב CNN על העקיצה הזו שמסתובבת בכל העולם ומאז הוא עזב אותי לנפשי ....

לסיכום חברים ... אין כסף בעצים ואין זכיות בלי השתתפות פורמלית ... מזהיר אתכם כאן בבמה זו ... המון אנשים נופלים ואין דרך חזרה ואי אפשר לתבוע אף אחד ... לא להאמין לשום קסם כזה ... אפילו אם זה יופיע בפרוג ... :D:D:D

בהצלחה
עמי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה