• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

קמפיין התרמה הצילו את חייו של אברך בן 24 אב לשלוש פעוטות

משכנטוב

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
אוטומציה עסקית
בד"כ אני משתדל לתת כאן עצות מועילות בענייני משכנתאות, אבל עכשיו יש כאן הצלת נפשות ממש, תשקיעו בבקשה מס' דקות לקרוא מה שיש לי לומר, מדובר בשכן שלי מעבר לקיר.
הכל התחיל שאליהו (בן אלזה למשפחת שטיבל) עוד היה בחור ישיבה, באמצע שמחה של מצווה הוא נפל והתפנה לבית חולים, ושם גילו שיש לו מוטציה נדירה של סרטן בראש, הוא עבר ניתוח להסרת הגידול שהסתיים בהצלחה בס"ד וחשב שהכל כבר מאחוריו.
לאחר כמה שנים הוא התחתן עם בחורה שהתייתמה מאמה בגיל שלוש, ומאביה בגיל שש עשרה, ונולדו להם שלושה ילדים חמודים (הגדולה בת שלוש).
לפני מס' חודשים גילו כי המוטציה הנדירה של הסרטן שחשבנו שכבר שייכת להסטוריה חזרה לאליהו, וכאן התגלתה המשפחה בתעצומות הנפש הבלתי נתפסות שלה, אליהו עבר ניתוח (מוצלח מאד בס"ד) להסרת רוב הגידול, בניתוח זה אחד הסיכונים המרכזיים הוא איבוד יכולת הדיבור ה"י, ושבוע לפני הניתוח אליהו לא הפסיק להתפלל וללמוד כדי להראות לקב"ה שהוא צריך את הדיבור לדברים טובים (כתבתי כמעט מדויק את לשונו כמו שהוא אמר לי).

כעת מצאו טיפול בגרמניה שע"פ רוב יגרום בחסדי הבורא (צריך לזכור שאנו אך משתדלים, וה' הוא רופא חינם) להחלמתו המלאה של אליהו, שיצא מהסיבוב השני והשלישי בעז"ה לא יבוא.
אך דא עקא עלות הטיפול (לשנה הראשונה, מתוך תפילה לאבינו אב הרחמן כי לא נזדקק ליותר) היא 2,500,000.00 ש"ח (שניים וחצי מיליון שקלים).
המשפחה ואנו הידידים נותנים מעל ומעבר ליכולותינו, אבל כדי לממן את כל העלות קצרה ידינו מהושיע, ולכן אנחנו פונים לליבך הרחום אחי היקר והאהוב:
המדובר כאן הוא בעסקי נפשות, לאף אחד מאיתנו לא קל, אבל עשה מאמץ להצלתו של אליהו היקר, ולהצלת משפחתו, אשתו היקרה שכלום בחיים לא היה לה קל, ילדיו הפעוטים שלא טעמו טעם חטא, צא מגדרך לצורך חשוב זה, ופתח ליבך ברחמים..
זכור: כל המציל נפש אחת מישראל כאלו קיים עולם מלא!

לתרומה מאובטחת

נ.ב. בקישור למעלה ניתן לתרום באשראי או בביט, אפשרי כמובן לתרום בהו"ק (יש לפתוח הרשאה למוסד "פותח את ידיך", קוד מוסד: 56682, ולעדכן בסכום הגבייה החודשית, ומבמס' החודשים), במזומן, או בהמחאה (יש לעדכן מהיכן ומתי אפשר לאסוף). כמו"כ ניתן לתרום בטלפון במס' 1800-55-20-20, או בעמדות נדרים פלוס בבתי כנסיות (יש לחפש את המגבית "קרובה ישועתי").
אנא השתדלו לתת סכום משמעותי, מי שקשה עליו יכול לפרוס גם בהו"ק, זכרו כי מדובר בהצלת חיים!
ניתן לשאול/לעדכן/להעיר בטלפון 052-7622431 או בדוא"ל M0527622431 בג'ימייל
 

קבצים מצורפים

  • הסיפור בקצרה.jpg
    הסיפור בקצרה.jpg
    KB 605.2 · צפיות: 37
  • המלצה רפואית וברכת רבנים.pdf
    4.1 MB · צפיות: 59

2020 ESTER

מאיירת דיגיטלית משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
תרמתי בדמעות
יצא לי להכיר מעט את הגב' שטיבל, אמו של האברך. אישה מיוחדת באופן בלתי מצוי שהעמידה משפחה מיוחדת.
העולם זקוק לאנשים כאלו.
כנ"ל מכירה אותה, עברה הרבה בחיים...
ממש מצוה לתרום!
 

משכנטוב

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
אוטומציה עסקית
יהודים רחמנים בני רחמנים, היום זה היום האחרון לקמפיין להציל את חייו של אליהו, רבות נאמר ונכתב כאן ובמקומות נוספים בחשיבות הדבר, ואני לא אאריך כעת בדברים אלו.

אבל כן רציתי לספר 2 סיפורים כ"כ אופייניים לאליהו, חייו של כל יהודי הם עולם מלא, ובכל זאת כדי לקרב אל הלב כדאי שנדע שאליהו זה לא סתם אחד.

לפני כשבועיים, מעט אחרי שהוא עבר ניתוח מסובך בראש, בשעה שהוא יודע שהוא תלוי בין חיים למוות וקצרה ידו מהושיע, פגשתי אותו ושאלתיו: אליהו, מה שלומך? והוא עם החיוך הנצחי שלא סר מפניו עונה לי: ב"ה, יש בשורות טובות! ואני בעניי חשבתי מה יכול להיות בשורות טובות עבור אדם במצבו?
אולי בסוף המרפאה בגרמניה החליטה לתת את הטיפול חינם?
אולי בכלל התברר שלא נשאר מהגידול כלום והוא שוב בריא ושלם?
מה יכול לגרום לאדם במצבו להודות לקב"ה בכזו התלהבות?
אבל אז אליהו מספר לי ששלחו את החומר של הגידול למעבדה, והתברר שהוא לא יותר חמור מהקודם, ואז אליהו אומר לי בדמעות: אתה רואה מה זה חסדי ה', ע"פ דרך הטבע כאשר גידול חוזר הוא חוזר יותר חמור ואצלי הוא חזר אבל לא יותר גרוע...
זה אליהו! מהמיוחדים שיש בעמ"י באהבת ה' ואהבת ישראל.

עוד סיפור מיוחד שנודע לי רק אתמול:
בזמן הניתוח, בגלל שמדובר באזור רגיש במוח שמסכן בעיקר את יכולת הדיבור, מעירים את המנותח (משאירים הרדמה מקומית על אזור הניתוח בלבד) ומדברים איתו לוודא שיכולת הדיבור לא נפגעה, אז הרופאה שלחה למשפחה הקלטה שהוא קורא תהילים, אתמול שמעתי את ההקלטה והצטמררתי (ביקשתי מהמשפחה לתת לי לפרסם כאן את ההקלטה, אם אקבל תשובה חיובית אפרסם), איפה נראה לכם קולו נשבר?
אני הייתי חושב שקולו ישבר כשהוא מגיע למקומות שנעים זמירות ישראל מדבר על הצרות שלו (גם כי אלך בגיא צלמוות, וכדו'), אבל אליהו התרגש ונשבר קולו דווקא במילים מתוך מזמור לתודה "בֹּ֤אוּ שְׁעָרָ֨יו׀ בְּתוֹדָ֗ה חֲצֵרֹתָ֥יו בִּתְהִלָּ֑ה הֽוֹדוּ־ל֝֗וֹ בָּרֲכ֥וּ שְׁמֽוֹ: כִּי־ט֣וֹב יְ֭קֹוָק לְעוֹלָ֣ם חַסְדּ֑וֹ וְעַד־דֹּ֥ר וָ֝דֹ֗ר אֱמוּנָתֽוֹ" כל מילה נוספת תגרע.

צמרמורת!!!

רבותי! אליהו חייב להמשיך לחיות, א"א לעמוד מנגד, עוד 5 שעות נגמר הקמפיין, ושבוע הבא אליהו צריך לטוס לגרמניה לתחילת הטיפול, אני ואיתי כל מכריו של אליהו מתחננים לפניך:

לא ניתן לאליהו למות!!
לא ניתן לביילי להיות גם אלמנה!!
לא ניתן ל3 פעוטות שלא חטאו להיות יתומים!!


גם אני לוקח שותפות

מצרף פה כמה קישורים לתרומה שראיתי באשכולות נוספים שנפתחו למטרה קדושה זו (כן ירבו), מי שרוצה לתרום באופנים אחרים יש לו את מלוא הפרטים בתחילת השרשור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה