התייעצות הפרה אתית של בט"ל?

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מעבירה שאלה דחופה של חברה קרובה:

אם תוכלי לפרסם לי אשמח:
אנו מנסים להשיג לאחד הילדים קצבה מבט"ל בנושא מסוים, באמצעות מייצג שכמובן לוקח..
הוא כנראה רשם אותו באתר של ביטוח לאומי בלי פרטי התקשרות, השבוע הועדה ורצו לעדכן אותנו. כשלא השיגו אותנו התקשרו לאחת הגיסות עם ילד בשם דומה ושם משפחה שונה. (מהבית היא אותו דבר) אנחנו מאד כועסים. (חוץ ממך ומ-XXX אף אחד לא יודע שהגשנו) השאלה של מי הפשלה.
של המיצג שלא ענה לטלפון, או שלא עידכן פרטים שלנו, או של ביטוח לאומי שלא יכלו לעשות בדיקה לפי מספר זהות- מי מקבל עבורו קצבת ילדים, ומי ההורים שלו שמשלמים כל חודש טבין ותקלין מהמשכורות... כמובן לא סיפרנו לגיסתי על מה הועדה אבל מעצבן אותי נורא. מרגישה הפרה אתית חמורה. יש את מי לתבוע בענין??


היא מודה מראש לכל מי שיש לו מידע
 

רפרפת

משתמש פעיל
לכאורה מסוג הדברים שאפשר רק להתפוצץ:mad:

מכירה מישהו שקיבל הודעת פטירה מבט"ל ומכתב לקצבת שארים... כשביקש פיצוי על עוגמת הנפש נענה שזה קורה והם מתנצלים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה