חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נציגי אוקראינה במסוק בדרך למו"מ עם רוסיה
20220303_065413.jpg
 

נ. ה.

משתמש מקצוען
16:13 – מקור מודיעיני אירופאי אומר לערוץ בלומברג כי מערך המודיעין והביטחון במוסקווה מתכנן לשבור את רוח הלחימה של העם האוקראיני בשלל דרכים. בין היתר מתכוונים לפגוע ביד קשה בהפגנות נגד רוסיה, לכלוא מפגינים וכן לערוך הוצאות להורג בפומבי. אותו מקור ציין כי ברוסיה מודאגים מרמת ההתנגדות של האוכלוסייה האזרחית באוקראינה.
 

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
2022-03-03T111148Z_437460664_RC2YUS9LSFTD_RTRMADP_3_UKRAINE-CRISIS-KYIV-REGION-1024x782.jpg

כלי רכב צבאיים רוסיים הרוסים נראים ברחוב בישוב Borodyanka במחוז קייב, בעוד פלישת רוסיה לאוקראינה נמשכת באזור קייב, יום חמישי 3/03. (רויטרס/מקסים לוין) עיתון המודיע
1000-2022-03-02T172332.303-696x464.jpeg

אנדריי גונצ'רוק, בן 68, חבר בהגנה טריטוריאלית, הולך בחצר האחורית של בית שנפגע מתקיפה אווירית רוסית, לפי המקומיים, בגורנקה, מחוץ לבירה קייב, אוקראינה, יום רביעי, 2 במרץ 2022. רוסיה חידשה את התקפתה על העיר השנייה בגודלה באוקראינה בהלם שהאיר את קו הרקיע בכדורי אש על אזורים מיושבים, אפילו כששני הצדדים אמרו שהם מוכנים לחדש את השיחות שמטרתן לעצור את המלחמה ההרסנית החדשה באירופה.(צילום AP/וודים גרדה)


1646317846792.png

קריקטורה עיתון המודיע
 
נערך לאחרונה ב:

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
שני שחקנים מקצועיים, אחד מהם יהודי, נהרגו בעת שנלחמו למען אוקראינה נגד הפלישה הבלתי מעוררת של רוסיה למדינה.
ויטלי סאפילו, שחקן קבוצת קרפטי לבוב ודמיטרי מרטיננקו, ששיחק בפ.צ. גוסטומל, נהרגו שניהם בקרב. סאפילו מת בלחימה עם כוחות רוסים בעת שהגן על העיר קייב, בעוד מרטננקו נהרג לצד אמו בהפצצה רוסית על ביתו.

מרטיננקו ואמו יהודים. אביו, שהיה גם הוא בבית בעת הפיצוץ, שרד את הפיגוע.
(המטה העולמי של YWN - ניו יורק)
 

נ. ה.

משתמש מקצוען

שגריר רוסיה בישראל: "ישנה הסתה לשנאה כלפי רוסים; התיאום בסוריה – אינטרס משותף"

במסיבת עיתונאים התייחס אנטולי ויקטורוב למלחמה באוקראינה: "שקרים, עיוותים ולוחמה פסיכולוגית מציגים אותנו בצורה מפלצתית" • הוא הזכיר את הדיווחים שהתבררו כלא נכונים על כך שרוסיה הפציצה את אנדרטת השואה בבאבי יאר

F220303AVS03.jpg


שגריר רוסיה בישראל אנטולי ויקטורוב קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בשגרירות בתל אביב בה טען כי הסיקור העולמי והמקומי של מלחמת רוסיה-אוקראינה כולל שקרים רבים ועיוותים נגד מדינתו, בניסיון להציג אותה ואת הנשיא ולדימיר פוטין בצורה מפלצתית.

ויקטורוב הזכיר את הדיווחים שהתבררו כלא נכונים על כך שרוסיה הפציצה את אנדרטת השואה בבאבי יאר: "ישנה הסתה לשנאה כלפי רוסים בכל העולם. כל דבר שאנו אומרים – ישר מוגדר כתעמולה. אמצעי תקשורת רוסיים נחסמו במערב ובאוקראינה".

לדבריו, "רואים גל חסר תקדים של שקרים ועיוותים נגד רוסיה, הסתה לשנאה כלפי רוסים בכל העולם. מאשימים אותנו בפרופגנדה, אך הם בעצמם שבויים במסע תעמולה של המערב. אמצעי מדיה רוסיים נחסמו – הדרישה למנוע מ-2 מיליון דוברי רוסית בישראל גישה למדיה רוסית היא בעייתית".

לדברי השגריר, לרוסיה אין עניין לכבוש את אוקראינה, לשלוט בה או לפגוע באוכלוסייה: "אנו פועלים נגד מי שלקח את אוקראינה בת ערובה. צבא רוסיה לא נלחם באזרחים ולא יורה על מתקנים אזרחיים שלווים. אני מתחייב שרוסיה תשמור על זכויות אדם מלאות".

על ההשפעה של האירועים על מנגנון התיאום בין ישראל לרוסיה בסוריה הוא אמר שהמשכו הוא אינטרס של שתי המדינות. לשאלה אם יישקל תיווך ישראלי בין שתי המדינות הוא ענה: "זה מוקדם מדי".

ויקטורוב התחמק משאלות על סגירת כלי תקשורת אופוזיציוניים ברוסיה, מעצר של עיתונאים ושל אלפי מפגינים נגד המלחמה. הוא טען שהוא לא מאמין לחלק מהדיווחים. "אנו מקווים לסיום מהיר של הקרבות", סיכם. "המשלחת שלנו מחכה כרגע לאוקראינים שיגיעו לסבב השיחות השני".

מתוך: JDN
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

האוליגרכים חוששים: אוקראינים מנסים להטביע יאכטות​

טייקונים רוסים קוראים לאבטח את היאכטות והווילות שלהם מפני התקפות נקמה, לאחר שבית בצרפת בבעלות גרושתו של פוטין, רוסס בכתובות גרפיטי​

אוליגרכים רוסים הביעו חששות לגבי מעשי וונדליזם והשחתה של אוקראינים כנקמה על הפלישה הרוסית למדינתם.
המשטרה במיורקה ספרד הגבירה את הסיורים שלה בנמל האי הספרדי כדי לספק שמירה 24 שעות ביממה, וזאת לאחר שלפני מספר ימים עובד יאכטה ניסה להטביע אותה כנקמה, בעל. היאכטה הוא רוסי חבר טוב של פוטין.
אתמול בצרפת בית בבעלות גרושתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין באנגלט, דרום מערב צרפת, כוסה בגרפיטי, עם עשרות הודעות של קללות נגד פוטין. כך דווח ה'דיילי מייל'.
אוליגרכים הרוסים בעלי סירות ווילות במיורקה הביעו את דאגתם לאחר ניסיון הטבעה של יאכטת המגה - "ליידי אנסטסיה", שנבנתה על ידי מהנדס ראשי אוקראיני.
בימים האחרונים, אדם בשם טאראס אוסטצ'וק, בן 55, פתח שסתומים כדי לאפשר למים להיכנס פנימה בזמן שהיאכטה בבעלות האוליגרך אלכסנדר מיג'ייב, עגנה באי הנופש.
טאראס אמר שהוא פעל מתוך נקמה לאחר שראה את הצבא הרוסי משמיד מטרות אזרחיות בקייב. שני עובדים אוקראינים נוספים על הסירה הצליחו לסגור את השסתומים, ומנעו את טביעת כלי השיט בסך 5.5 מיליון דולר. הבעלים של היאכטה הוא ראש תאגיד המסוקים הרוסי לשעבר שהשתלט על ספקית הנשק הממשלתית לפני שש שנים.
במהלך הימים האחרונים, טייקונים רוסים שכרו שירותי אבטחה פרטיים 24 שעות ביממה לשמירה על מפעלים, בתי מגורים וסירות יוקרה.
בחדרי חרדים
 

משרדי

משתמש פעיל

דיווח: השיירה הרוסית הותקפה בידי מטוסים אוקראינים

אחרי ימים ארוכים של התקדמות של מאות ואלפי כלי רכב צבאיים מרוסיה אל תוך אוקראינה מתקבל דיווח ראשוני הטוען כי מטוסי חיל האוויר האוקראיני החלו בתקיפת שיירת השיריון הרוסית הגדולה צפונית לקייב
 

שטייגען

משתמש פעיל
איזה קטע טוב:

בעיריית וילנה, בירתה של ליטא, הוחלט לשנות את שם הרחוב בו נמצאת השגרירות הרוסית ל'רחוב גיבורי אוקראינה'.
הדבר מחייב את אנשי השגרירות לשנות את כרטיסי הביקור של השגרירות לשם הכתובת החדשה - שגרירות רוסיה בליטא, גיבורי אוקראינה 2.

ראש העיר עקץ את השגרירות וקרא להם לשנות במהירות את הכתובת "אני לא בטוח שהדואר יידע אם תרשמו את הכתובת הישנה". "דיברתי גם עם שר התחבורה מריוס סקודניס, והדבר אמור להיות מוסדר בקרוב מאוד" הוסיף וכתב בפוסט שפרסם ברשת החברתית פייסבוק.

עוד כתבכי עד ליום רביעי הקרוב, כל המסמכים אמורים להיות מסודרים.
 

נ. ה.

משתמש מקצוען

נעמי ו.

משתמש רשום
אסף יחזקאלי: ראש שירות ביון החוץ של רוסיה: מבחינתנו זאת כבר לא מלחמה קרה עם המערב אלא מלחמה חמה
3.3.2022 18:07
אסף יחזקאלי: דובר צבא רוסיה: מצהיר בפירוש שאף אחד מ"שכירי החרב שהמערב שולח לאוקראינה" לא יהנה ממעמד של חייל לפי המשפט הבין-לאומי ההומניטרי ולא מהגנות של שבויי מלחמה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה